کد خبر : 1432
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1393 - 12:00

آبروی آذربایجان شرقی می رود/ آقای اسبقیان، در مورد ماشین سازی فرصت سوزی نکنید

آبروی آذربایجان شرقی می رود/ آقای اسبقیان، در مورد ماشین سازی فرصت سوزی نکنید

در حالی که شورای اسلامی شهر به همراه هئیت فوتبال آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص انتقال مدیریت و مالکیت تیم ماشین سازی تبریز به شهرداری به توافقات کامل دست یافته اند و در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده اند اما با اینحال هنوز این امر قطعی نشده است.

 وقتی با هر کدام از مسئولان استان در این خصوص گفتگو می کنیم اعلام می کنند که کار انتقال تیم ماشین سازی به اتمام رسیده است. اما در عمل شاهد چیز دیگری هستیم. و اخبار ناخوشایند و نگران کننده ای در این خصوص وجود دارد.

بانزدیک شدن به آغاز مسابقات لیگ دو هر روز فرصت اندک برای آغاز تمرینات تیم و جذب نفرات مناسب برای تیم کمتر می شود

بجاست شخص مدیرکل اداره ورزش و جوانان و هئیت فوتبال آذربایجان شرقی در این خصوص هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند و مانند سالهای گذشته در دقیقه ۹۳ تیم بسته نشود.

 آقای اسبقیان که سال گذشته با یک تصمیم سوال برانگیز ماشین سازی رادر اختیار بهره بردار فعلی این تیم قرار داده است باید هرچه زودتر آب رفته را به جوی بازگردانده و نگرانی هواداران این قدیمی ترین تیم تبریز را از بین ببرد.

آقایان محترمی که اصرار دارید وضعیت فعلی تیم ماشین سازی با این مدیریت کج دار و مریض ادامه پیدا کند و برای حفظ مقام و منصب فعلی تان به هزار راه دست میزنید بدانید که در پیشگاه تاریخ روسفید آنکس خواهد بود که در پیش وجدان خود شرمسار نباشد.

اخیرا برخی از افراد مسئولی که بیشترین سنگ اندازی را در راه به سرانجام نرسیدن الحاق ماشین سازی و شهرداری به کار بسته بودند با مصاحبه هایی سعی در دلسوز نشان دادن خود نموده اند حال آنکه اصلی ترین مخالفان این قضیه همان فرد و اعوانش بوده است و در عمل با هماهنگی برخی افراد مشخص سعی شبانه روزی در عدم تحقق این امر داشته اند.

در پایان از شخص مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که حساسیت خوب و قابل ستایش آنان به تیم ماشین سازی و هواداران این تیم قدیمی مشهود بوده است انتظار می رود با خارج نمودن تیم ماشین سازی از بلاتکلیفی آب رفته را به جوی بازگردانده و از رفتن آبروی استان در مجامع کشوری جلوگیری نمایند

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

betars جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

اسبقیان هیچ غلطی نمیتواندبکند.سگ کی باشه که بتونه کاری انجام بده.اسبقیان فقط برای اختلاس وپس رفت ورزش استان همراه ششگیلانی دست بهرکاری میزند.مرگ براسبقیان کصافط