کد خبر : 1479
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 2:31

فرماندار تبریز:باید زمینه حضور آزادانه‌ ارباب فضل و هنر فراهم شود

فرماندار تبریز:باید زمینه حضور آزادانه‌ ارباب فضل و هنر فراهم شود

فرماندار تبریز شکوفایی و تعالی فرهنگ و هنر را در گرو ایجاد زمینه برای حضور آگاهانه و آزادانه ارباب فضل و هنر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی‌فر در آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز اظهار کرد: عصر امام رضا علیه السلام را می‌بایست عصر شکوفایی مجدد علوم و فرهنگ اسلامی و شکل‌گیری مکاتب فکری گوناگون برشمرد.
وی افزود: بر این اساس حضور امام رضا علیه السلام در ایران را نیز می‌بایست سر آغاز تحول علمی و فرهنگی در میان مسلمانان به ویژه ایرانیان دانست.
فرماندار تبریز تاکید کرد: در هر برهه‌ای اگر بستر آزاداندیشی توام با آگاهی فراهم شود بدون شک زمینه‌ تعالی و شکوه علم و فرهنگ و هنر نیز فراهم خواهد آمد.
وی گفت: در هر دوره‌‌ای که اصحاب فضل و دانش و اهالی قلم گرامی داشته شده‌اند چراغ علم و دانش و فرهنگ و به تبع آن تمدن درخشان‌تر و فروزانتر شده است.
شهرتی‌فر خواستار، آسیب‌شناسی و تعیین و تبیین نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری و به تبع آن برنامه‌ریزی مناسب براساس ذائقه‌ مخاطبان شد.
جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، دبیرخانه نمایندگی بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان،‌ انجمن عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.