کد خبر : 14796
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 10:03

پست اینستاگرامی اخباری؛ منتظر پیشنهاد تراکتورم

پست اینستاگرامی اخباری؛ منتظر پیشنهاد تراکتورم

پس از کش و قوس‌های زیاد سرانجام محمدرضا اخباری از سایپا جدا شد. او حالا بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی که او را می‌خواهد برود. اما ظاهرا دل اخباری برای تراکتورسازی تنگ شده است.

 

او فصل گذشته هم علیرغم میل باطنی‌اش و به دلیل قرارداد با سایپا از تراکتورسازی جدا شد و حالا در یک پست اینستاگرامی به صراحت اعلام کرده که به خاطر تراکتورسازی، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است! اخباری در اینستاگرام خود نوشته است: «سپاس از شما پرشورهای مهربان و دوست‌داشتنی که همواره لطف و محبت خود را به من دریغ نکردید؛ شمایی که در طول یکسال گذشته هربار نامم به میان آمد، با الفاظ گوناگون خواهان بازگشتم شدید و آنقدر مرا شرمنده کرده‎اید که چاره‌ای ندارم جز اینکه مقابل خواسته‌های‌تان سر تعظیم فرود آورم. آن روز که به ناچار و به واسطه قراردادم با سایپا مجبور به ترک تیم محبوبم شدم، گفتم که روزی برمی‌گردم و تا آخرین نفس لطف‌تان را جبران می‌کنم. نمی‌دانم زمانش حالا است یا نه، اما اگر تا الان تیم جدیدم را انتخاب نکردم، دلیلی جز حضور دوباره کنار شما پرشورها ندارد. راحت‌تر که بگویم، برای من کجا بهتر از جایی که با صدای «قارتال» گفتنشان روحیه‌ام صد چندان می‌شود؟ پس بازهم صبر می‌کنم تا شاید این وصال حالا محقق شود. بقیه‌اش هم می‌سپارم به قسمت و حکمتی که خداوند برای بنده‌هایش در نظر می‌گیرد. یاشاسین تراکتور، یاشاسین آذربایجان.»

البته حتی اگر اخباری به تراکتورسازی برگردد کار آسانی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت. برخلاف دوره قبلی حضورش در تبریز، او این بار رقیبی گردن‌کلفت به نام محسن فروزان دارد که اتفاقا این روزها آماده است و نمایش‌های خوبی داشته و رقابت با او و نیمکت‌نشین کردنش اصلا کار ساده‌ای نیست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.