کد خبر : 1493
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 14:13

مشکلاتی برای هواداران تراکتور که مطرح نمی شود

مشکلاتی برای هواداران تراکتور که مطرح نمی شود

امروز در جلسه ای مشکلات حضور تراکتورسازان در ورزشگاه بررسی و قرار شد موانع حضور هواداران در ورزشگاه برداشته شود.

 

چندی پیش رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی نیز به مشکلات حضور هواداران در استادیوم یادگار امام تبریز اعتراض کرده بود. هواداران تراکتور برای تماشای بازی های تراکتور با مشکلات متعددی مواجه هستند  که در همین راستا مسوولان باشگاه تراکتور با فرماندهان نیروی انتظامی آذربایجان شرقی امروز جلسه ای برگزار کردند.

در جلسه امروز نظمی، خطیبی، فرمانده کل نیروی انتظامی استان و فرمانده یگان ویژه در جلسه حضور داشتند که قرار شد موانع حضور هواداران در ورزشگاه برداشته شود. از جمله می توان ذکر کرد از این پس با تایید کانون هواداران باشگاه طرفداران تراکتور می توانند پارچه نوشته و بنر به داخل ورزشگاه ببرند، ضمن اینکه مجوز پخش موزیک آذری در ورزشگاه صادر شد و فقط در موارد خاص هواداران مورد بازرسی بدنی قرار می گیرند.

با وجود اقدامات مفیدی که در جلسه امروز مورد بررسی و تائید قرار گرفت باز هم مشکلات هواداران تراکتورسازی بسیار است و از مشکلات حضور در ورزشگاه و راه های ارتباطی تا عدم یافتن وسایل نقلیه هنگام برگشت از ورزشگاه می توان اشاره کرد.

در شرایطی که حضور و برگشت طرفداران تراکتورسازی شاید بیشتر از قیمت بلیط برایشان هزینه داشته باشد طبیعی است که شاهد افت تماشاگران خواهیم بود. به اذعان برخی از تماشاگران تنها مسئله هزینه مطرح نیست و پس از اتمام بازی عدم وجود وسایل نقلیه عمومی برای برگشت خود مشکل دیگری است. مخصوصاً اینکه برای رسیدن به شریان های اصلی شهر باید مسیر نسبتا طولانی را پیاده راه پیمایی کرد.

گرچه همیشه طرفداران پر و پا قرص تراکتورسازی برای تشوی حضور می یابند ولی اگر در این موارد تمهیداتی اندیشیده نشود شاید طرفداران تماشای از تلویزیون را به ساعت ها دردسر حضور و برگشت از ورزشگاه ترجیح دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چنگیز پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۵۹

به لطف هیئت مدیره و بزرگان باشگاه تیراختور همواره درحق هواداران این تیم بزرگ آزربایجان ظلم میشود درخارج ازتبریز با هواداران برخورد یک بام و دوهوا انجام میدهند ودر خود تبریز نیز مسئولین بدتر از دشمنان برخورد میکنند
بخصوص مسئله رفت وآمد را حل نمیکنند اما هواداران تیراختور کاملا آگاهند که دشمنان آزربایجان اصلا دوست ندارند هواداران در بازیهای تیراختور حضور داشته باشند.