کد خبر : 150
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1392 - 14:52

حل مشکل تیم ماشین سازی همت مسئولان را نیاز دارد

حل مشکل تیم ماشین سازی همت مسئولان را نیاز دارد

عضو پیشین هیئت مدیره  باشگاه ماشین سازی :حل مشکل تیم ماشین سازی همت مسئولان را نیاز دارد
مهندس مجید اقدم در گفتگو با خبرنگار آوای میشو در مورد باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در کارخانه ماشین یکسری مدیران بودند که در زمان مدیریتشان حمایت خوبی از باشگاه ماشین سازی کردند از جمله این مدیران می توان به مهندس جوکار، دکتر ناطق، دکتر رفیع زاده را نام برد که در زمان اینها ماشین سازی در اوج بود.

 

وی با اشاره به اینکه در مقابل مدیرانی نیز بودند که تیشه به ریشه این تیم قدیمی زدند  و حالا پشیمان هم هستند اظهار داشت: ما از مهندس خادم مدیرعامل محترم کارخانه ماشین سازی تبریز می خواهیم همانگونه که با آمدنشان تغییرات و پیشرفت خوبی در امور کارخانه حاصل شده است لطفی هم به تیم پرطرفدار فوتبال ماشین سازی که در اصل متعلق به کارخانه ماشین سازی است بکنند.
مجید اقدم افزود: ما انتظار و آرزو داریم همانگونه که کارخانه ماشین سازی در حال حاضر در مسیر موفقیت گام برمی دارد تیم ماشین سازی تبریز نیز سروسامان یابد و همواره باید به خاطر داشته باشیم که مسائلی نظیر سرنوشت باشگاه ماشین سازی تبریز هیچوقت از حافظه مردم تبریز پاک نخواهد شد.
ایشان با اشاره به مشکلات تیم ماشین سازی تبریز در چند سال گذشته اظهار داشت: چند سال پیش زمانی که مدیرعامل وقت کارخانه از اداره باشگاه ماشین سازی تبریز مستاصل شده بود دکتر شهلایی رئیس وقت اداره کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی نگذاشت تیم ماشین سازی تبریز نابود شود و هیچ وقت زحمات ایشان از یاد مردم تبریز و دوستداران ورزش استان نخواهد رفت.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز تصریح کرد: بعد از رفتن آقای دکتر شهلایی تیم ماشین سازی باز هم بی صاحب ماند و جناب دکتر دبیری با تلاشهای بی دریغشان تیم ماشین سازی را به یک قدمی لیگ برتر رساندند و اگر  مسئولان استان  حمابتب از آقای دکتر دبیری می کردند چه بسا این تیم در لیگ برتر بود. مسئولان در آن موقع حمایت لازم و کافی را از تیم ماشین سازی تبریز انجام ندادند و دکتر دبیری را تنها گذاشتند.
وی با اشاره به توجهات رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در جلسه ای که بنده نیز حضور داشتم آقای ششگلانی به استاندار اظهار داشت که دبیری زحمات زیادی کشیده است و اگر از ایشان حمایت شود تیم ماشین سازی راحت لیگ برتری می شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار آوای میشو در خصوص اینکه در حال حاضر راه چاره برای احیای دوباره تیم ماشین سازی تبریز چیست با اشاره به وحدت نظر مسئولان اصفهانی در مورد دو تیم این شهر گفت: مگر مسئولان و مردم استان اصفهان اجازه می دهند که تیم ذوب آهن و یا سپاهان این شهر از بین برود و ما نیز نباید اجازه بدهیم که قدیمی ترین تیم استان به این روز و حال بیفتد.
وی با اشاره به اینکه تراکتور و ماشین سازی در تبریز حکم سپاهان و ذوب آهن در اصفهان را دارند اظهار داشت: به نظرم باید آقای استاندار، اعضای دلسوز شورای اسلامی شهر، هئیت فوتبال استان، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل کارخانه ماشین سازی تبریز کنار هم بنشینند و با اتخاذ راهکاری مانع از فروپاشی این تیم شوند.
اقدم با اشاره به تلاشهای دکتر علیرضا منادی نماینده محبوب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی که همیشه یار و یاورتیم ماشین سازی  در خصوص کمک به احیای تیم ماشین سازی تبریز گفت: مشکل ماشین سازی مشکلی حل ناشدنی نیست و اگر مسئولان همت به خرج دهند راه حل های بسیاری برای حل مشکلات این تیم وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.