کد خبر : 15156
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 7:58

جمع آوری ۱۴۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در تبریز

جمع آوری ۱۴۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در تبریز

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریزگفت: در سال جاری، بالغ بر دو هزار و ۶۳۰ مورد انشعاب غیر مجاز در حوزه عملیاتی این شرکت گزارش شده است که پس از بررسی های لازم نسبت به جمع آوری و قطع یک…

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریزگفت: در سال جاری، بالغ بر دو هزار و ۶۳۰ مورد انشعاب غیر مجاز در حوزه عملیاتی این شرکت گزارش شده است که پس از بررسی های لازم نسبت به جمع آوری و قطع یک هزار و ۴۰۰ مورد از آنها اقدام شده است.

  عادل کاظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سال‌های گذشته کلیه واحدهای تحت سرپرستی، ماموریت یافته‌اند تا نسبت به جمع آوری هر گونه انشعاب غیر مجاز و رسیدگی به درخواست‌های تامین برق مورد نیاز متقاضیان و برقراری انشعاب، به ویژه تبدیل انشعابات غیر مجاز به انشعابات مجاز در چارچوب قوانین اقدام کنند. 

  وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۶، دو هزار و ۹۹۴ انشعاب غیر مجاز از شبکه توزیع جمع آوری و تعداد ۴۷۰ مورد انشعاب غیر مجاز به انشعاب قانونی توسط این شرکت تبدیل شده است. 

  کاظمی در خصوص انشعابات غیر دائم گفت: در سال ۹۶ تعداد درخواست برقراری انشعاب غیر دائم ۹ هزار و ۶۶۶ مورد، توسط واحد های تابعه، درخواست‌ها ثبت و پس از بازدید محلی و مطابقت با مفاد قانونی مذکور نسبت به برقراری دو هزار و ۶۳۸ فقره از آن‌ها اقدام  به‌عمل آمده است. 

  ی افزود: در سال ۹۷ تعداد درخواست برقراری انشعاب غیر دائم چهار هزار و ۵۵۵ مورد بود که از طریق واحدهای تابعه ثبت و پس از بازدید از محل و مطابقت با مفاد قانونی مذکور نسبت به برقراری سه هزار و ۷۳۱ فقره انشعاب غیر دائم اقدام  به‌عمل آمده است. 

  وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی کلیه شهروندان محترم در جهت پیشگیری و جمع آوری مصادیق استفاده‌های غیر مجاز از جریان برق شبکه، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه استفاده غیر مجاز از شبکه، موضوع را به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.