کد خبر : 1563
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 4:44

حاجی زاده: حمایت مدیریت شهری تبریز از ماشین سازی ادامه دارد

حاجی زاده: حمایت مدیریت شهری تبریز از ماشین سازی ادامه دارد

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با ابراز خرسندی از تداوم تمرینات شاداب و منظم بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی، تاکید کرد که حمایت مدیریت شهری تبریز از این تیم همچنان ادامه دارد.

«سعید حاجی زاده» در حاشیه بازدید از تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون کار تست فنی از شماری از بازیکنان، در کنار تمرینات منظم انجام می گیرد تا با ترکیبی مقتدرانه شاهد حضور تیم فوتبال ماشین سازی در رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور باشیم.

وی با تمجید از احساس مسئولیت پیشکسوتان و ماشینچی های قدیمی برای حضور در ترکیب کادر فنی و مدیریتی این تیم گفت: حضور غلامرضا باغ آبادی به عنوان سرمربی، سیدمحمد علوی به عنوان سرپرست، علی اکبر استاداسدی به عنوان مربی، و بخصوص مجید اقدم به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه ماشین سازی برای بازیکنان و هواداران سبزقباها دلگرم کننده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همچنین همراهی شهردار کلانشهر تبریز با اعضای شورا و پاسخ مثبت به مطالبه هواداران خونگرم ماشین سازی، دایر بر حمایت از این تیم ریشه دار آذربایجانی را قابل ستایش خواند و افزود: زیرپوشش قرار گرفتن تیم ماشین سازی زیرنظر سازمان ورزش شهرداری تبریز نویدبخش حل و فصل قطعی مشکلات مالی این تیم است.

وی در عین حال سنگین بودن بدهی های معوقه تیم فوتبال ماشین سازی را یادآور شد و با تاکید تلویحی به نیازمندی این تیم برای تزریق منابع جدید مالی گفت: هواداران ماشین سازی باید بدانند که مدیریت شهری تبریز رویکرد حمایت مستمر از این تیم را دنبال می کند و در صورت تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز امکان مساعدت بیشتر نیز فراهم خواهد شد.

این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه نظر اعضای محترم شورا، تحقق مطالبات عمومی شهروندان است، اضافه کرد: بهرحال شورا و مدیریت شهری گام نخست را با تصویب قرار گرفتن تیم فوتبال ماشین سازی، زیر چتر حمایتی شهرداری برداشت و حالا لازم است کادرفنی و بازیکنان در کنار حمایت هواداران بیشمار این تیم، گام های بعدی را با قدرت بردارند تا با اوج گرفتن دوباره ماشین سازی، بار دیگر شاهد برگزاری داربی های خاطره انگیز سرخ – سبزهای تبریز در رقابت های لیگ برتر باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین با اشاره به ضرورت احساس مسئولیت مسئولان کارخانه ماشین سازی، نسبت به تیم فوتبال ماشین سازی یادآور شد: با توجه به اینکه تیم ماشین سازی نام و برند کارخانه ماشین سازی را یدک می کشد انتظار می رود مدیران این کارخانه در جهت اعتلای دوباره تیم، از هر مساعدتی که امکانپذیر است دریغ نکرده و در خصوص تعریف و عملیاتی کردن حمایت های قاعده مند از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اقدام عملی کنند. 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.