کد خبر : 1564
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 4:58

قره سید: تداوم هفته نکوداشت تبریز در سالهای آینده ضروری است

قره سید: تداوم هفته نکوداشت تبریز در سالهای آینده ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تداوم اجرای هفته نکوداشت تبریز به صورت سالیانه را امری پر اهمیت و ضروری دانست.

 میرهادی قره سید رومیانی اظهار کرد: وظیفه تمامی مسئولان شهری وسیاسی است که بتوانیم وضعیت ملموسی از تبریز را به مردم کشور و دنیا ارائه بنماییم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد:  انعکاس تاریخ تبریز و انعکاس ظرفیت های تبریز در همه حوزه ها اعم از حوزه ها فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وظیفه همه مسئولین حوزه های شهری، سیاسی و حاکمیتی می باشد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه تبریز و آذربایجان در تاریخ ایران اسلامی بخصوص بعد از انقلاب مشخص و مشهود است گفت: تبریز به عنوان خواستگاه مکتب تشیع و اولین پایتخت تشیع کشور در تاریخ و اذهان دوران قبل از انقلاب بعد از انقلاب در تاریخ ماندگار  است.

قره سید رومیانی با تاکید بر اینکه در هفته نکوداشت تبریز شاهد اقدام و ابتکار بسیار خوب و مناسب شهرداری و اجرای یک برنامه خوب و فاخر بودیم اظهار داشت: برای اولین دوره هفته نکوداشت آغاز مناسب و خوبی بود ولی نباید اعتقاد داشته باشیم که کافی نبود زیرا در این زمینه هر اندازه کار شود باز هم جای کار وجود دارد.

وی با تقدیر از کلیه کسانی که برای برگزاری این هفته زحمت کشیدند و این برنامه های واقعا خوب را اجرا کردند گفت: باید همواره خروجی و نتیجه های یک برنامه را مورد توجه قرار دهیم و نتایج ملموس برگزاری هفته نکوداشت به مرور آشکار خواهد شد.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سالهای آینده این هفته را باید با برنامه ریزی، شرح وظایف و تعیین خروجی و نتایج ادامه دهیم اظهار کرد: به نظر می رسد با اعتلا تقویت و تشکیل کارگروه و دبیرخانه های دائمی می توان دستاوردهای این نکوداشت را بیشتر نمود.

قره سید در پایان گفت: نکوداشت تبریز زمانی برای ما نکوداشتی اساسی خواهد بود که در تمامی حوزه ها بتوانیم هم در خارج و هم داخل کشور تاثیرگذاری تبریز را بعنوان فیروزه جهان اسلام تبیین کنیم و جایگاه آن را ارزیابی بنماییم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.