کد خبر : 1573
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 5:54

باغ آبادی: مسئولان کارخانه برای استفاده از زمین تمرینی بهانه تراشی نکنند

باغ آبادی: مسئولان کارخانه برای استفاده از زمین تمرینی بهانه تراشی نکنند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در تشریح وضعیت تمرینی تیمش گفت: متاسفانه زمان زیادی را از دست داده‌ایم و نتوانسته ایم آنگونه که باید تمرین و بازی دوستانه داشته باشیم.

“غلامرضا باغ‌آبادی” در ارتباط تلفنی با برنامه موج فوتبال گفت: امیدواریم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم ضمن کسب نتایج قابل قبول، تیم را تا نیم فصل به آمادگی مطلوب برسانیم. تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی آغاز شده است و تاکنون برای حضور در این تیم از ۸۰ تست گرفته شده است.
وی اضافه کرد: متاسفانه زمان زیادی را از دست داده‌ایم و نتوانسته ایم آنگونه که باید تمرین و بازی دوستانه داشته باشیم، امیدواریم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم ضمن کسب نتایج قابل قبول، تیم را تا نیم فصل به آمادگی مطلوب برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ضمن انتقاد از وضعیت فعلی تیم ریشه دار ماشین سازی، یادآور شد: وضعیت فعلی قدیمی‌ترین تیم آذربایجان نباید اینگونه باشد، حمایت مالی شهرداری قابل تقدیر است ولی این اقدامات یک تسکین موقتی است؛ باید مسئولان استان تلاش خود را انجام دهند تا این تیم بتواند از مشکلاتی که درگیرش است خارج شود و بتواند جایگاه واقعی خود را به عنوان یکی از باقدمت ترین تیم های کشور کسب کند.
باغ‌آبادی همچنین با اعلام اینکه بودجه تعیین شده برای تیم ماشین سازی کافی نمی‌باشد، بیان داشت: معتقدم بودجه‌ای که برای این تیم تعیین شده است کافی نمی باشد و هزینه‌ها بسیار نجومی و گزاف می باشند، ضمن تشکر مجدد از شهردار و شورای شهر،  تقاضا دارم برای کسب نتیجه خوب در این خصوص تجدید نظر فرمایند.
وی همچنین به لزوم داشتن یک زمین تمرینی ثابت و استاندارد تاکید کرد و افزود: نام کارخانه ماشین سازی روی این تیم هست و نباید مسئولان این کارخانه برای استفاده از زمین تمرینی این تیم بهانه تراشی کنند و مجوز انجام تمرینات در آن زمین را بدهند. آناج

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.