کد خبر : 1585
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1393 - 5:18

پیشکسوت فوتبال: تراکتور و ماشین دو قطب فوتبال تبریز هستند

پیشکسوت فوتبال: تراکتور و ماشین دو قطب فوتبال تبریز هستند

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: تیم های تبریزی تبریزی در حال حاضر توجه چندانی به پشتوانه سازی و تیم های پایه ندارند.

مجید اقدم گفت: ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز دو قطب فوتبال تبریز هستند و رقابت این دو تیم همواره باعث اوج گرفتن فوتبال تبریز بوده است. هرچند اکنون ماشین سازی از دوران اوج خود بسیار فاصله گرفته است.

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز افزود: هرچند ماشین سازی تبریز در سالیان اخیر در سایه عدم مدیریت صحیح مدیران نالایق و بی توجهی مسئولان روزگار بدی را سپری نموده است اما در صورت توجه خیلی زود می تواند دوباره احیا شود. در صورت احیای ماشین سازی باز هم رقابت این دو شور و شعف فوتبال تبریز و در کل نشاط اجتماعی تبریز را صد چندان می کند.

اقدم افزود: خوشبختانه تیم تراکتورسازی تبریز در سالیان اخیر در سایه حمایت مسئولان و مدیریت صحیح از یک سو و حمایت قاطع فوتبال دوستان تبریزی از سوی دیگر در شرایط آرمانی خود به سر می برد که برای تداوم این شرایط  باید تلاش شود.

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: متاسفانه  ۱۰ -۱۵ سال اخیر تیم ها به پشتوانه سازی اهمیت چندانی نمی دهند و ترجیح می دهند با هزینه مبالغ هنگفت از جاهای دیگر بازیکن بیاورند که این مسئله به فوتبال تبریز ضربه زده است.

وی افزود: فوتبال یک صنعت است و چهارچوب ها و اقتضائات خود را دارد اما تمام شهرهایی که فوتبالی بوده اند توجه ویژه ای به استعدادهای محلی می شود.

مجید اقدم افزود: شهرداری تبریز در چند مدت اخیر با توسعه میدان های فوتبال بخصوص زمینهای چمن مصنوعی در محلات مختلف گام بسیار ارزشمندی برای کشف، پرورش و فعالیت  استعدادهای فوتبالی تبریز برداشته است که جای تقدیر دارد.

اقدم در پایان اظهار داشت: موفقیت فوتبال تبریز موفقیت فوتبال کشور را در پی دارد زیرا تبریز مهد فوتبال ایران بوده است و آمارها نشان می دهد زمانی که بیشترین تعداد تبریزی ها و آذربایجانی ها در تیم ملی بودند این تیم بهترین نتایج را بدست آورده است.

اقدم با اشاره به اقدام شهرداری تبریز در تبدیل تمامی زمین های خاکی تبریز به چمن مصنوعی گفت: شهردار تبریز یک فرد ورزش دوست و علاقه مند به فوتبال آذربایجان است که همواره توجه ویژه ای به فوتبال بخصوص استعدادهای فوتبال تبریز داشته است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.