کد خبر : 1597
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 5:27

فرکی : سعی می کردیم از تراکتور گل نخوریم

فرکی : سعی می کردیم از تراکتور گل نخوریم

حسین فرکی بعد از تساوی تیمش با تراکتورسازی تبریز گفت:بازی را طوری آغاز کردیم که گل نخوریم و این اتفاق در نیمه اول هم افتاد. البته نمی‌خواهم بگویم قصد ما دفاع کردن بود ولی از آنجایی که در بازی های قبلی روی غافلگیری گل خورده بودیم به بازیکنانم گفتم اگر  می‌ خواهید ببرید باید اول گل نخورید.

حسین فرکی سرمربی سپاهان در پایان بازی مقابل تراکتور از نمایش شاگردان ابراز رضایت کرد.

از ورزشگاه یادگار امام، فرکی تاکید کرد که بازیکنان تیمش مو به مو دستوراتی که او به آنها داده بود را انجام دادند.

بازیکنان به دستوراتم عمل کردند

بازی را طوری آغاز کردیم که گل نخوریم و این اتفاق در نیمه اول هم افتاد. البته نمی‌خواهم بگویم قصد ما دفاع کردن بود ولی از آنجایی که در بازی های قبلی روی غافلگیری گل خورده بودیم به بازیکنانم گفتم اگر  می‌ خواهید ببرید باید اول گل نخورید. به برنامه ای که  می‌ خواستم رسیدم و نیمه اول را صفر ـ صفر تمام کردیم. در نیمه دوم با حملاتی که داشتیم گل زدیم. اینکه تراکتور بخواهد جبران کند طبیعی است ولی سپاهان هم باید مانند آنها در ضدحملات زهردار باشد. به نظر من ۲ تیم در نیمه دوم بهتر بازی کردند.

جزو سه تیم بالای جدول  می‌ شویم

من امیدوارم در بازی های آینده بازیکنانم خودشان را با تفکرات و برنامه من وقف دهند. بازیکنان باید روان تر در زمین کار کنند ولی در مجموع از شاگردانم راضی هستم. فکر  می‌ کنم با کسب امتیاز در بازی های بعدی یکی از سه تیم بالای جدول در پایان فصل باشیم.

حمودی را نداشته باشیم لطمه  می‌خوریم

ما باید در هر پست ۲ بازیکن داشته باشیم، به غیر از پست دروازه‌بان که باید سه، چهار نفر در تیم تمرین کنند. اگر بحث سربازی ها حل نشود و ما در بازی های آینده علی حمودی را در اختیار نداشته باشیم مطمئنا ضربه  می‌ خوریم و باید تیم را تقویت کنیم.

تراکتور ـ سپاهان الگو هستند

تراکتور و سپاهان الگوهای خوبی برای فوتبال کشور هستند چون هر دو تیم تماشاگر فهیم و خوبی دارند. امیدوارم تمام بازی های لیگ مانند امروز خوب باشد و هیچ حاشیه ایی نداشته باشیم.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.