کد خبر : 16042
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 15:13

مسائل و مشکلات بانکی ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد

مسائل و مشکلات بانکی ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد

مسائل و مشکلات بانکی ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

 

مسائل و مشکلات بانکی ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد . 

  به گزارش آی نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این جلسه دومین جلسه کارگروه تسهیل در سال جاری بود که طی آن مسائل و مشکلات بانکی ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد . 

  حمید هاشم‌زاده افزود: در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های مرتبط حضور داشتند و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با ارائه توضیحات از سوی مدیران اجرایی و صاحبان واحدها به دقت مورد بررسی قرار گرفت . 

  وی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات واحدها مربوط به مسائل بانکی ازجمله درخواست استمهال بازپرداخت تسهیلات و پرداخت تسهیلات جدید بود که پس از بررسی در این جلسه، تصمیمات لازم اتخاذ شد . 

  هاشم‌زاده گفت: خوشبختانه با نظر مساعد استاندار محترم و مدیران بانک‌های مربوط، مصوبات این جلسه در راستای کمک به ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بود و امیدواریم که این مصوبات موجب افزایش تولید و صادرات این واحدها شود .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.