کد خبر : 16052
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 22:43

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز: مرهون حمایت‌های مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری هستیم

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز: مرهون حمایت‌های مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری هستیم

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: برای کسب این برد مقابل تیم مس رفسنجان زحمت کشیدیم و بچه‌ها مزد تلاش خود را گرفتند.

فوتبال

 

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: برای کسب این برد مقابل تیم مس رفسنجان زحمت کشیدیم و بچه‌ها مزد تلاش خود را گرفتند.  

میر مهدی قریشی مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز در رابطه با دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به شرایط دو تیم می دانستیم که اگر به گل برسیم تیم میزبان بیشتر حمله می کند و خدا را شکر که زود هم به گل رسیدیم و در ضد حملات توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. 

وی افزود: در اواخر بازی نیز دو موقعیت خوب داشتیم که حتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. در کل بازی خوبی مقابل مس رفسنجان ارائه کردیم. ما تیمی خوب و متشکل از بازیکنان جوان و چند مهره با تجربه داریم که یقینا در ادامه به نتایج بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

قریشی با اشاره به اینکه این پیروزی برای او و هم‌تیمی‌هایش چقدر شیرین بود، ادامه داد: همیشه بردن تیم‌ها برای کسانی که از جان‌ودل بازی می‌کنند دل‌چسب و باارزش است. وضعیت تیم مس رفسنجان نیز به‌مراتب بهتر از ما بود اما بازیکنان جوان و وبومی شهرداری تبریز با تعصب و حرفه‌ای به بازی نگاه می‌کنند و بچه‌ها مزد زحمات خود را گرفتند

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، بیان کرد: فکر نمی‌کردم این‌همه هوادار که برای تشویق تیم مس رفسنجان آمده بودند در پایان بازی یکدست شهرداری تبریز را تشویق کنند. این‌چنین جوی ناشی از این بود که تیم ما علیرغم تجربه کم با دوندگی بالا و از روی برنامه بازی کرد و بازیکنان تیم تلاش زیادی برای حفظ آبروی همشهریان، مسئولین و تیمشان کردند.

قریشی در خصوص نقش مسئولین در کسب موفقیت‌های یک تیم، خاطرنشان کرد: حمایت‌های ویژه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان شد و اگر امروز من و دوستانم می‌توانیم با حفظ سهمیه این شهر در لیگ این کشور فوتبال بازی کنیم و بتوانیم خرج زندگی خود و خانواده‌های خود را تأمین کنیم، آن را مرهون حمایت‌های بیدریغ و بی شائبه دکتر رحیمی مدیرعامل سازمان، میرزایی سرپرست و جعفری سرمربی تیم شهرداری تبریز هستیم. تیم ما به این برد نیاز داشت، پس از بحث‌هایی که پیرامون وضعیت تیم داری شهرداری به وجود آمد ازنظر روحیه شوک سنگینی به ما متحمل شد، تنها حمایت و اعتماد مدیرعامل سازمان بود که به ما دلگرمی داد و امیدوارم با این پیروزی توانسته باشیم پاسخ این اعتماد را داده باشیم.

وی با اشاره به شگفتی تیمش مقابل حریف پر هزینه رفسنجانی گفت: مسئولین ما قصد دارند با استفاده از ظرفیت‌های درون استان و پرهیز از هزینه گرایی و جذب بازیکنان گران‌قیمت فرصت‌های جدید تیم داری را اجرا نمایند و هدف این است که اولویت بر بومی‌گرایی باشد. در فصل جاری تیم ما کم‌ترین بودجه و هزینه را در بین سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک باشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران داشته است.   قریشی افزود: نوع نگرش مدیرعامل نشان می‌دهد که برای این جوانان و بومی‌گرایی اهمیت بالایی قائل هست و باید این موضوع را به فال نیک گرفت. امیدوارم حمایت‌های استاندار، فرماندار و شهردار محترم از ورزش و ما جوانان این شهر همچنان ادامه داشت باشد تا بتوانیم در مسیر پیش رو موفق باشیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.