کد خبر : 1620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:23

عضو هئیت مدیره ماشین سازی: شورا و شهردار تبریز به فکر احیای مکتب فوتبال تبریز هستند

عضو هئیت مدیره ماشین سازی: شورا و شهردار تبریز به فکر احیای مکتب فوتبال تبریز هستند

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز: تصمیم مدبرانه شورای شهر و شهردار تبریز که مانع از نابودی تیم  ۵۰ ساله ماشین سازی تبریز شدند در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

مهندس مجید اقدم گفت: شورای شهر پارلمان محلی است و نمایندگان مردم در شورا همواره به فکر توسعه و آبادانی شهرمان و احیای مکتب فوتبال تبریز هستند.

 

مجید اقدم اظهار کرد: حضور فرد خوشفکر، مدیر و توانمندی مانند دکتر صادق نجفی در راس مدیریت کلانشهر تبریز فرصتی تاریخی برای این شهر است تا جایگاه و شان گذشته خود را بازیابد.

 

پیشکسوت ماشین سازی تبریز اظهار کرد: دکتر نجفی از سالیان قبل حامی ورزش و بخصوص فوتبال آذربایجان بوده است و با حضور ایشان در شهرداری تبریز امکان مناسبی برای توسعه فوتبال تبریز مهیا شده است.

 

اقدم گفت: شاهدیم که اگر رئیس شورای شهر و شهردار تبریز نبودند تیم قدیمی تبریز از بین می رفت. باید بگویم خوشبختانه با همکاری و همرایی مدیرکل محترم تربیت بدنی، رئیس هئیت فوتبال استان، اعضای شورا، شهردار و مسئولان سیاسی آذربایجان شرقی امسال تیم ماشین سازی تبریز به آرامش کامل تیمی و مدیریتی رسیده است.

 

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز  با تقدیراز توجه دکتر حبیب شیری آذر به قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان این حرکت عضو شورای اسلامی قابل ستایش دانست.

 

این پیشکسوت فوتبال افزود: انتخاب یک فرد کاربلد و با دانش به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز، آقای غلامرضا باغ آبادی که پرورش یافته مکتب فوتبال ماشین سازی می باشد، این نوید را می دهد که در فصل جاری شاهد احیای دوباره تیم ماشین سازی تبریز باشیم.

 

مجید اقدم در پایان با اشاره به بازی روز دوشنبه تیم  ماشین سازی تبریز در برابر نماینده آبادان از هواداران  تیم ماشین سازی تبریز خواست با حضور گسترده خود در باغشمال تیم خود را  مورد حمایت قرار دهند

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.