کد خبر : 16218
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 11:10

نیروهای داوطلب بخش بزرگی از برگزاری تور را به عهده دارند

نیروهای داوطلب بخش بزرگی از برگزاری تور را به عهده دارند

مدیر سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: نیروهای داوطلب بخش بزرگی از برگزاری تورنمنت های معتبر دنیا را به عهده می گیرند.

مدیر سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: نیروهای داوطلب بخش بزرگی از برگزاری تورنمنت های معتبر دنیا را به عهده می گیرند.

به گزارش آی نیوز، ایوب بهتاج در جلسه امروز کمیته های برگزاری و نیروهای داوطلب همکاری در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی از جمله المپیک، نیروهای داوطلب بخش بزرگی از مسئولیت ها و کارهای اجرایی را به عهده می گیرند و تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: نیروهای داوطلب با توجه به اینکه خودشان برای همکاری در رویدادهای ورزشی ابراز علاقه می کنند و پای کار می آیند، بعضا بسیار فعال تر و با انگیزه تر از دیگر نفرات کار می کنند.

مدیر تور سی و سوم در ادامه به لزوم رعایت نظم و همکاری بین نیروهای داوطلب و دیگر اعضای برگزاری تور اشاره کرد و گفت: یکی از فاکتورهای مهمی که ناظران و نماینده های اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به آن اهمیت و امتیاز می دهند، بحث مدیریت تور و نظم برگزاری است که امیدواریم با احساس مسئولیت همه اعضای ستاد برگزاری، بتوانیم دوره سی و سوم تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

وی با اشاره به اسامی تیم های حاضر در این دوره از تور، یادآور شد: تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تبریز، گون آی تبریز، پیشگامان کویر یزد و دی اف تی ایران به همراه تیم های اسپارتاپراگ جمهوری چک، بایک آلمان، استیکی تکنوراما لیتوانی، تارتلتتو ایسورکس بلژیک، سینرژی باکو آذربایجان، وینو کیا موتورز قزاقستان، آلکتو هلند و تیم ملی روسیه تیم های حاضر در تور سی و سوم هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.