کد خبر : 1632
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 - 15:16

احترام بگذارید؛ این محسن یک دلیر است

احترام بگذارید؛ این محسن یک دلیر است

محسن دلیر امروز آنچنان جانانه بازی کرد که دیگر پس از این منتقدین دو سه مصاحبه او هم به نقش تاثیر گذار او در تراکتورسازی اعتراف خواهند کرد.

 

گل سه امتیازی او به تیم مجید جلالی علاوه بر آوردن ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه انتقامی بود از استاد جلالی که یک فصل تمام محسن دلیر را نیمکت نشین کرده بود.

محسن دلیر از بازیکنان نسل جدید فوتبال آذربایجان است. اگر کمی خودباوری داشته باشیم و ۱% احترام و عزتی که به برخی مربیان و بازیکنان بی کیفیت اما پر سروصدای دیگر را به این جوان محجوب آرام و سربزیر و بازیکنان و مربیان امثال وی قائل شویم آنگاه متوجه خواهیم شد که او با جان و دل برای تیم شهرش بازی می کند.

محسن دلیر امروز گل سه امتیازی زد تا حاشیه سازان کمی به فکر فرو بروند که چرا هیچ وقت برای بازیکنان غیربومی حاشیه درست نمی کنند ولی برای بازیکنی مثل محسن دلیر این حاشیه ها را بوجود می آورند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

کاش این ساده لوح هیچ گلی نمی زد و اون گندو تو برنامه ی ۹۰ بالا نمی آورد مثل این بابا دوستی خاله خرسه است این ساده لوح زهروشو به تیراختور و آذربایجان با اون صحبتهای احمقا نه اش در برنامه ی مغرض ۹۰ریخت سری به سایتهای طرفداری بزنید می بینید که همه از دست این آدم ناراحتند ! طرفداری بی دلیل شماها هم از این آدم باعث این کارا شد ! چرا تو باشگاه تیراختور روی بازیکنان کار فرهنگی نمیشه چرا به اینا گفته نمیشه که تراختور چه تیم بزرگی است و بازیکن موقع مصاحبه نباید با سخنان مغرض یا ساده لوحانه اش احساسات ۳۰-۴۰ ملیون طرفدار تیراختور راجریحه دار کند چرا جغرافیای آذربایجان به بازیکنان آموخته نمیشه چرا یاد داده نمیشه که تراختور همه جا طرفدار داره اصلا چرا مسئولان تیم بازیکن را به بعضی برنامه های مغرض می فرستند و چراهای دیگه !این آدم بدجوری طرفدارها را ناراحت کرده!