کد خبر : 1656
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 8:35

قره سید:وزیر نیرو با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تعامل مناسبی دارد

قره سید:وزیر نیرو با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تعامل مناسبی دارد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرق از تعامل مثبت وزیر نیرو با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خبر داد.

 به گزارش آی نیوز به نقل از هم نوا، سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، از برگزاری نشست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: مشکلات آبفا و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر نیرو بررسی شد.

سید‌هادی قره‌ سید رومیانی در تشریح جزییات جلسه شب گذشته دوشنبه(۷ مهرماه)مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، گفت:‌ بررسی مشکلات آبفا و فاضلاب این استان محور جلسه شب گذشته مجمع بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه شب گذشته مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی که با حضور معاون وزیر نیرو و همچنین برخی مسئولانی استانی برگزار شد مشکلات آبفا و فاضلاب این استان و راهکارهای رفع آن بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه تعامل وزارت نیرو با مجمع نمایندگان این استان تاکنون مطلوب بوده است، تصریح کرد:‌ در جلسه مذکور راهکارهای مناسبی برای رفع مشکل آبفای این استان در نظر گرفته شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ‌به طور متناوب جلسات مجمع نمایندگان این استان هر ماه برای بررسی و رفع مشکلات مردم با حضور مسئولان برگزار می‌شود

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.