کد خبر : 1659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 12:47

خطیبی:می‌خواهیم در جایمان محکم بایستیم

خطیبی:می‌خواهیم در جایمان محکم بایستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما در این هفته‌ها شرایط خوبی داشته است و می‌خواهیم در صدر جدول در سرجایمان محکم بایستیم.

رسول خطیبی در مورد دور جدید تراکتورسازی و اردوی این تیم در تهران گفت: بعد از اتمام بازی مقابل سایپا با وجود اینکه دو روز به بازیکنان استراحت داده بودیم بچه‌ها خواهش کردند که به استراحت آنها دو روز افزوده شود، آنها می‌گفتند خیلی وقت است خانواده‌شان را ندیدند و به همین خاطر تمرینات را چهار روز تعطیل کردند.
به گزارش فارس، وی افزود:‌ کارمان را از امروز با قدرت ادامه می‌دهیم و چهار هفته تا پایان نیم‌فصل زمان باقیمانده است و هر روز در دو نوبت صبح و عصر در تهران تمرین می‌کنیم. تمرینات صبح ما اختصاص به بدنسازی و تمرینات عصرمان اختصاص به کارهای تاکتیکی دارد.
سرمربی تراکتورسازی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند روند خود را ادامه دهد، تأکید کرد: چرا نتوانیم به روند صدرنشینی‌مان ادامه دهیم؟ ما پتانسیل قهرمانی را داریم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. بازیکنان تیم تلاش کردند و با زحمتی که کشیدند توانستند تیم را به صدر برسانند. حالا می‌خواهیم محکم در جایگاهمان باقی بمانیم و بازیکنان به این باور رسیده‌اند که می‌توانیم در ادامه هم روند خوبی داشته باشیم.
خطیبی در رابطه با اینکه آیا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تیم را در نیم‌فصل تقویت می‌کنند تصریح کرد: تا به حال هیچ فکری در این خصوص نکردم و تمام تمرکزم به بازی مقابل پیکان است. تمرکزم را روی بازی‌های تیم گذاشته‌ام و تا نیم‌فصل به این مسئله فکر نمی‌کنم. در آینده زمان برای فکر کردن به این موضوع هست اما حالا تمرکزمان روی ادامه مسابقات است و می‌خواهیم به حضورمان در صدر جدول تداوم ببخشیم.
خطیبی در مورد فرا رسیدن فصل سرما و اینکه این تیم سال قبل از این مسئله متضرر شد و آیا فکری برای شرایط تمرینی تیم در زمستان کرده‌اند، ‌گفت: به هر حال تبریز شهر سردسیری است ما باید با این مسئله مقابله کنیم و این شرایطی است که هرساله وجود دارد.
سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا تمامی بازیکنان در اردو حاضر شدند، اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان ما در تیم ملی جوانان و تعدادی هم در تیم ملی امید هستند. یکی دو نفر هم به دلیل سرماخوردگی در هتل استراحت می‌کنند. تمامی مسائل با کادر فنی هماهنگ می‌شود و از این بابت هیچ مشکلی نیست.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

توحید شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۴:۴۵

تعصب وغیرت رسول جان باعث این موفقیعت بوده وهوادارن این کار باارزش این تیم را تحسین می کنند.
یاشاسین آزربایجان یاشاسین تراختوری