کد خبر : 1683
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1393 - 14:40

اعتراف جالب کمالوند: پرسپولیسی و عاشق پرسپولیس هستم

اعتراف جالب کمالوند: پرسپولیسی و عاشق پرسپولیس هستم

فراز کمالوند در گفتگویی صراحتا اعلام کرد که عاشق تیم پرسپولیس است و به عنوان یک پرسپولیسی علیه این تیم هیچگاه صحبت نکرده و نمی کند.

 این سخن کمالوند در بین طرفداران فوتبال تبریز و تیم تراکتورسازی باعث تعجب فراوان شده است زیرا وی در این مصاحبه تمجید گونه از تیم پرسپولیس هیچ نامی از تیم تراکتورسازی نیاورده است.

کمالوند درباره مصاحبه منتشر شده از او که گفته بود پرسپولیسی‌ها باید ۶ بازیکن بدهند تا مهرداد بایرامی را بگیرند و اینکه این صحبت‌ها باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شده، گفت: من خودم پرسپولیسی بودم و به این تیم علاقمند هستم و حتی این حرف را در برنامه ۹۰ هم اعلام کردم اما این مسائل شیطنت است.

وی در ادامه می گوید: من برای همه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس احترام قائلم و باید بگویم چنین حرفی نزدم. من تنها به آن خبرنگار گفتم که بایرامی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم .

وی در ادامه با تکذیب اخبار منتشره در خصوص درخواست شش بازیکن از پرسپولیس در قبال بایرامی می گوید: هیچ اسمی از بازیکن و تیمی نیاوردم اما متأسفانه با شلوغ‌ بازی این حرف‌ها را درست کردند و امیدوارم برخی به گونه‌ای رفتار نکنند که کدورت به وجود بیاید.

وی درباره حضور گسترش فولاد در جام حذفی هم که این تیم یک بار هم سابقه فینالیست شدن در آن را دارد، ادامه داد: در این مسابقات هم با انگیزه شرکت می‌کنیم و تا جایی که بتوانیم بالا می‌رویم اما به آن ارجحیت نمی‌دهیم چرا که هدف اصلی ما باقی ماندن در لیگ برتر است و این موضوع برای ما از هر چیزی مهمتر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص بازیکنانی که قرار است به این تیم اضافه شوند، افزود: بیشتر نگاه ما به بازیکنان خارجی است و با یک بازیکن خارجی هم مذاکره کردیم که تا روز جمعه به احتمال فراوان به تبریز خواهد آمد.

کمالوند در پایان با انتقاد از رسانه هایی که اخبار او را منعکس می کنند گفته است: من به محسن بنگر، محمد نوری و … علاقمندم و خواهش می‌کنم بعضی از رسانه‌ها شیطنت نکنند. من کی و کجا گفتم که پرسپولیس باید ۶ بازیکن بدهد تا بایرامی را بگیرد؟ این حرف‌ها باعث به وجود آمدن کدورت می‌شود.

کمالوند در پایان اعتراف می کند که من عاشق پرسپولیس هستم و همه این را می‌دانند و نه ما علیه آنها حرف زدیم و نه آنها علیه ما. برای همه هواداران، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس احترام قائلم و مطمئن باشید که چنین حرفی نزدم.

لازم به ذکر است فراز کمالوند مربی جوان و با انگیزه ای است که در زمان مدیریت سیستماتیک ناصر شفق بر تیم تراکتورسازی و با اعتماد وی توانست تیم تراکتورسازی را به لیگ برتر رهنمون سازد.

البته در آن سالها تمامی مسئولان، مدیران، نمایندگان استان و تمامی نهادها با تمام توان در خدمت تیم تراکتورسازی بودند و زمینه را برای صعود این تیم به لیگ برتر مهیا می نمودند.

 

 

 

شوک در گسترش/ کمالوند مجوز مربیگری ندارد(کلیک کنید)

← اعتراف جالب کمالوند: پرسپولیسیم و عاشق پرسپولیس هستم (کلیک کنید)

← تراکتور برای قهرمانی نیم فصل چهار تیم را به آتش می کشد (کلیک کنید)

ذوالفقاری: شرایط اردو خوب است / دور از حاشیه تلاش می‌کنیم(کلیک کنید)

← خطیبی:می‌خواهیم در جایمان محکم بایستیم (کلیک کنید)

تقابل خطیبی با کمالوند؛ توهم یا واقعیت؟(کلیک کنید)


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

کمالوند زرنگ است حدس زده که کار پرسپولیس با درخشان تا نیم فصل به گره برخواهد خورد و از همین الان خودشو برای مربیگری تیم پس پس آماده میکنه.
وگرنه ما می دونیم که کمال پاشا عاشق تراکتوره