کد خبر : 1688
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1393 - 17:56

خطیبی: با استفاده از نام تراکتور خود شیرینی نکنید

خطیبی: با استفاده از نام تراکتور خود شیرینی نکنید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفـت: با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم و اخبار مبنی بر نقل و انتقالات تراکتور کذب است.

 رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با کارون اهواز خاطرنشان کرد: فاصله تیم ها در فوتبال ایران اندک است و از این رو بازیکنانم در طول هفته با جدیت تمرین کرده اند و آماده دیدار با کارون اهواز هستند.

وی افزود: با تغییرات کمی نسبت به سایر بازی ها در مقابل کارون به میدان می رویم، فوتبال غیرقابل پیش بینی است و این تیم را دست کم نمی گیریم.

خطیبی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش وارد مسابقات جام حذفی می شود و می خواهیم بار دیگر قهرمان مسابقات جام حذفی شویم.

وی در رابطه با شایعات مذاکره تراکتورسازی با بازیکنان سرباز، اظهار کرد: در نیم فصل رقابت ها با هم فکری اعضای کادرفنی آسیب شناسی می کنیم و سپس با بازیکنان دلخواه وارد مذاکره می شویم.

وی افزود: این امکان وجود دارد که اصلأ بازیکن سرباز جذب نکنیم، معتقدم بازیکنان کنونی تراکتور شایسنگی زیادی دارند و با تلاش آنان است که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: همه دوست دارند به تراکتور بیایند و حتی ۱۵ نفر از بازیکنان سرباز با من تماس گرفته و خواهان حضور در تراکتورسازی هستند؛ اما ما تاکنون هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته ایم و از هواداران می خواهم به شایعات گوش ندهند و تنها صحبت های من و مدیرعامل باشگاه پیرامون مسایل تیم، صحت دارد.

وی با بیان اینکه با ارگان های امنیتی صحبت کرده ایم و از این پس هیچ یک از مسئولان سایر تیم ها حق ندارند راجع به تراکتور صحبت کنند، گفت: برخی ها می خواهند از نام تراکتور برای خودشیرینی استفاده کنند و مدام تراکتور تراکتور می کنند که از این پس مراجع قانونی با این افراد برخورد خواهد کرد.
 
خطیبی خاطرنشان کرد: مردم عاشق تراکتور هستند، نام ها یک روز می آیند و یک روز می روند و تنها تراکتور است که برای مردم آذربایجان باقی می ماند.

وی تأکید کرد: سالها در تیم ملی، تراکتورسازی و سایر تیم های بزرگ ایران و خارجی فوتبال بازی کرده ام و جایگاه من بسیار بزرگ تر از آن است که پاسخ برخی افراد را بدهم، آنان هنوز بچه هستند.

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: هیچ کس نمی تواند به من بازیکن پیشنهاد دهد، فکرتان به تیم خودتان باشد و لطفا با استفاده از نام تراکتور و رسول خطیبی خود را بزرگ نکنید! شما که از بچگی عاشق پرسپولیس بودید چه شد که الان تراکتو را دوست دارید؟
 
وی در رابطه با اردوی نیم فصل تراکتورسازی گفت: در نیم فصل رقابت ها برای برگزاری اردو به دبی می رویم و سعی می کنم تراکتور متفاوتی برای حضور در نیم فصل دوم رقابت ها آماده کنم.

خطیبی با اعلام اینکه با بستن قرارداد های بلند مدت لطف بزرگی به تراکتورسازی کرده ام، بیان کرد: با تغییرات اندکی می توانیم فصل بعد بین چهار تیم برتر آسیا قرار گیریم.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.