کد خبر : 17081
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 14:55

حضور مستمر و نامحسوس پلیس در بازار ارز

حضور مستمر و نامحسوس پلیس در بازار ارز

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری عاملان اختلال بازار ارز گفت: اقدامات اطلاعاتی پلیس در این زمینه به صورت غیرآشکار و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری عاملان اختلال بازار ارز گفت: اقدامات اطلاعاتی پلیس در این زمینه به صورت غیرآشکار و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

به گزارش آی نیوز، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم رونمایی از فناوری‌های نوین پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تاکید رهبر معظم انقلاب کار‌های خوبی در حوزه فناوری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با حضور نیرو‌های متدین و جهادی و تجهیزات به دستاورد‌های خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: سامانه ارجاع پرونده‌های قضایی یکی از مهم‌ترین سامانه‌هایی است که به صورت آزمایشی در چند استان رونمایی خواهد شد و هدف آن افزایش سرعت، دقت و صحت عمل است که استفاده از این سامانه می‌تواند رضایت‌مندی مردم را داشته باشد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: برای رعایت حقوق متهمان در تحت نظرگاه، کلانتری‌ها به دوربین مجهز شده‌اند که به صورت متمرکز می‌توان تصاویر را دید. بر این اساس، قدرت پایش تصویر وجود دارد و دقت در نگه‌داری متهمان بالاتر می‌رود.

سردار اشتری ادامه داد: نظارت بر گشت‌ها در فاتب صورت گرفته و تحت پایش تصویری است که می‌تواند نقش مهمی در نظارت داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور ماموران ناجا در بازار ارز اظهار داشت: از ماه‌های گذشته با درخواست دستگاه قضا در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردیم و نتایج خوبی به دست آمد. بخشی از افرادی که در اختلال بازار ارز دخالت داشتند، توسط ناجا شناسایی و دستگیر و تحویل دستگاه قضا شده‌اند.

فرمانده ناجا ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی پلیس در این زمینه به صورت غیرآشکار و شبانه‌روزی انجام می‌شود و اشراف اطلاعاتی خوبی داریم./ایلنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.