کد خبر : 171
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1392 - 4:53

آقای یاوران تقلیل تماشاگران از ۷۰۰۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر جایزه ندارد

آقای یاوران تقلیل تماشاگران از ۷۰۰۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر جایزه ندارد

آی نیوز: رحمان یاوران رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتور سازی با اشاره به عدم انتخاب کانون هواداران تراکتورسازی به عنوان کانون برتر در کشور این را ظلم به تراکتورسازی دانسته است.

 

در اینکه باید تیم تراکتورسازی در برنامه انتخاب بهترین های لیگ برتر مورد بی مهری قرار گرفته حرفی نیست اما ذکر چند نکته در مورد باشگاه محبوب و مردمی تراکتورسازی و کانون هواداران انتصابی آن بی مورد نیست.

آقای یاوران نمی دانیم شما با کدام کارنامه درخشان انتظار دارید که کانون هواداران تراکتورسازی بهترین کانون انتخاب شود. اشتباه نکنید این هواداران تراکتورسازی هستند که به حق بهترین هواداران ایران از نظر رعایت شئونات اخلاقی، تعصب اخلاق مدارانه به تیم و حمایت از تیم خودشان و.. هستند و نه کانون

بزرگترین کاری که کانون هواداران تراکتور سازی انجام  داده است تقلیل تعداد هواداران تراکتورسازی از ۷۰هزار نفر در بازیهای معمولی به ۷۰۰ نفر در بازیهای آسیایی بوده است.

این نکته را باید به خاطر داشته باشیم که مهمترین وظیفه کانون هواداران جذب، ساماندهی و سازماندهی هواداران است و افزایش تعداد هواداران اگر اتفاق می افتاد این کانون موفق می بود.

اصولا کانون هواداران به عنوان یک نهاد مردمی باید انتخابی و دارای هئیت مدیره و تشکیلات منسجم و منظم باشد و کانونی که تصمیمات آن یک نفره گرفته می شود و یا مجری صرف سیاست های باشگاه و مدیران باشد کانون نیست.

کانون هواداران یک نهاد ناظر بر عملکرد مدیران، مسئولان بازیکنان و هواداران است و باید این نکته را در نظر داشت که هرگونه وابستگی مالی و یا سازمانی کانون به مدیرعامل و یا باشگاه در بزنگاههایی که باشگاه نیاز به یک ناظر برای سنجش میزان عملکرد درست یا نادرست مدیریت باشگاه  دارد کانون را به یک مرکز منفعل یا مضرر به صلاح و مصلحت تیم تبدیل نماید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.