کد خبر : 1713
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:04

اکبرزاده:قسمتی از قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شد

اکبرزاده:قسمتی از قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شد

 مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از پرداخت قسمتی از قرارداد بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، عیسی اکبرزاده با اعلام این مطلب گفت: طی روزهای گذشته ۳۵ درصد از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم ماشین سازی تبریز پرداخت شد.
اکبرزاده افزود: در حال حاضر بازیکنان ماشین سازی تمرینات منظم و خوبی را در تبریز پشت سر گذاشته اند و امیدواریم در بازی پیش رو با کسب سه امتیاز بازی هواداران تیم ماشین سازی تبریز را خوشحال نمایند.
وی با اعلام اینکه تیم ماشین سازی تبریز فرصت آماده سازی پیش از فصل را نداشته است گفت: ما خیلی دیر کارمان را شروع کردیم و تیم بدون انجام یک بازی تدارکاتی و دوستانه پا به میدان مسابقات گذاشته است اما با این حال به این تیم کاملا امیدواریم و وضعیت تیم روز به روز بهتر خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی در پایان گفت: در اولین هفته لیگ دو بیش از ۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند که حضور این تعداد هوادار در اولین بازی تیم ماشین سازی برای ما امیدوار کننده بود.
وی با تصریح بر این نکته که تیم ماشین سازی دهها هزار هوادار در تبریز سایر شهرهای شمالغرب کشور دارد گفت: طرفداران ماشین سازی اغلب بیش از سه دهه تماشاگر و طرفدار این تیم بوده اند و فوتبال را می فهمند. حضور ده – بیست برابری آنان نسبت به سال گذشته در ورزشگاه نشانگر این نکته است که آنها به تغییرات روی داده در باشگاه ماشین سازی تبریز کاملا امیدوار هستند.
اکبرزاده در پایان گفت: از هواداران ماشین سازی انتظار داریم همانند بازی هفته اول در ورزشگاه حضور یافته و تیم خود را حمایت کنند تا سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.