کد خبر : 17146
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 12:42

قدردان اقدامات شهردار و تک تک کارکنان شهرداری هستم/انتقاد از تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان

قدردان اقدامات شهردار و تک تک کارکنان شهرداری هستم/انتقاد از تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: به آقای شهردار، معاونین ایشان و تک تک کارکنان، خسته نباشید گفته و از عملکرد بسیار خوب ایشان در ارتباط با تامین منابع درآمدی در شرایط

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: به آقای شهردار، معاونین ایشان و تک تک کارکنان، خسته نباشید گفته و از عملکرد بسیار خوب ایشان در ارتباط با تامین منابع درآمدی در شرایط بد اقتصادی قدردانی می کنم.

به گزارش آی نیوز، فریدون بابایی اقدم در جلسه علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز از شهردار تبریز خواست که معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در جلسات آتی شورا، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی را گزارش دهد.

وی از تاخیر در پرداخت حقوق و حق بیمه کارکنان در برخی از مناطق شهرداری نیز انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه روزانه چندین پیامک در این مورد دریافت می‌کنم و باید مدیران شهری نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور و تاثیرات منفی آن در درآمد شهرداری ابراز کرد: تورم و مشکلات عدیده اقتصادی باعث شده که در برخی از مناطق، شاهد مراجعه مردم برای بازپس گیری هزینه پرداختی به شهرداری در مورد پروانه‌های ساختمانی مراجعه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان قدردانی کرد و ادامه داد: امیدوارم در وضعیت مشخص استان از نظر مالی و تخصیص‌های دولتی، سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز همچون شرکت مزبور به مردم تبریز، ارائه خدمت کنند.

بابایی اقدم اظهار کرد: به آقای شهردار، معاونین ایشان و تک تک کارکنان، خسته نباشید گفته و از عملکرد بسیار خوب ایشان در ارتباط با تامین منابع درآمدی در شرایط بد اقتصادی قدردانی می کنم.

وی از عدم توجه به ساماندهی حاشیه نشینی در تبریز نیز انتقاد کرد و افزود: متاسفانه تا کنون هیچ اقدام عملی در مورد این مهم انجام نشده و انتظار دارم آقای شهردار، اقدامات عملیاتی‌تری در این خصوص انجام دهند.

تسریع در پرداخت حق بیمه کارکنان برخی مناطق، انتقاد از برخوردهای سلیقه‌ای و شخصی در مورد بازنشستگی پیش از موعد برخی کارکنان شهرداری، توجه به تدوین لایحه بهره وری نیروی انسانی و لزوم برخورد با متخلفان در اجرای پروژه‌های شهری همچون آسفالت ریزی از دیگر مسایلی بود که بابایی اقدم به آن ها اشاره کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.