کد خبر : 1717
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 14:29

تعویض طلایی باغ آبادی به تک امتیاز ماشین تبدیل شد

تعویض طلایی باغ آبادی به تک امتیاز ماشین تبدیل شد

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی که تا دقیقه ۷۴ بازی دو بر صفر از تیم بعثت کرمانشاه عقب بود توانست گلهای خورده را جبران کرده و به حداقل امتیاز قناعت کند.

 در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، دیدار بین تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و بعثت کرمانشاه که از ساعت ۱۵ سه شنبه ۲۹ مهر در ورزشگاه تختی تبریز آغاز شده بود نهایتا با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. گلهای تیم ماشین سازی تبریز در این دیدار را یونس قاسمی در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی و امیر خدایی در دقیقه ۹۲ به ثمر رساندند. برای تیم بعثت کرمانشاه نیز فرشاد باوندپور در دقیقه ۴۲ و سجاد سیاه کمری در دقیقه ۴۷ گلزنی کردند.

مجید محمدی زنجانی داور این دیدار پر برخورد شش بار دست به جیب شد و به چهار بازیکن بعثت کرمانشاه و دوبازیکن ماشین سازی اخطار داد؛ پوریا خضری، مجید یوسف وند، امیر فرخ پور و جمال حق شناس از بعثت کرمانشاه و علی محمدی و پرویز رزمی از ماشین سازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

گل اول تیم فوتبال ماشین سازی از روی ضربه پنالتی و پس از حملات مکرر این تیم برای جبران نتیجه به ثمر رسید. تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ۱۵ دقیقه پایانی دیدار عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و تعویض طلایی باغ آبادی سرمربی این تیم به گل دوم و یک امتیاز برای ماشین سازان تبدیل شد.

اسامی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

توحید ولایتی، مسعود باغ آبادی، توحید قوجایی، غلامرضا داودوندی، جعفر برزگر، علی محمدی (تعویض با جواد نعمتی)، پرویز رزمی، صابر حقی (بهنام احسانی)، یونس قاسمی، فرید صلاحی، فرزاد یوسفی، (حمید خدایی)سرمربی: غلامرضا باغ آبادی، سرپرست: سیدمحمد علوی

بازی تراکتورسازی پیکان پخش زنده نخواهد داشت/ فدراسیون به سیم آخر زد (کلیک کنید)

 اکبرزاده:قسمتی از قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شد (کلیک کنید)

 عشوری و ماهینی به تراکتورسازی تبریز پیوستند(کلیک کنید)

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.