کد خبر : 1759
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 - 8:19

محرومیت ۶۳ روزه هواداران تراکتور/ روزهای سخت بعد از بازی استقلال

محرومیت ۶۳ روزه هواداران تراکتور/ روزهای سخت بعد از بازی استقلال

 

 

 

روزهای سخت تیم تراکتورسازی بعد از بازی این تیم با استقلال تهران فرا می‌رسد.

 

 تیم تراکتورسازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم استقلال تهران است. قرار بود این بازی با رای کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شود، اما با اعتراض باشگاه تراکتورسازی اعمال این محرومیت به بعد از بازی با استقلال و رای کمیته استیناف موکول شد.

 

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها اجرای محرومیت تراکتورسازی را به دلیل حساسیت بازی با استقلال به تاخیر انداخته و در نخستین بازی خانگی تراکتورسازی بعد از هفته چهاردهم، این حکم اجرا شود، مگر اینکه استیناف رای محرومیت تماشاگران تراکتورسازی را لغو کند.

 

کمیته استیناف می‌تواند به حرکت رحمتی بعد از ضربه پنالتی استناد کرده و تا این رای را ملغی اعلام کند.

 

اما در صورتی که رای در استیناف تایید شود، تراکتورسازی در نخستین بازی خانگی در دور برگشت از حضور تماشاگران محروم می‌شود که این بازی به هفته دوم دور برگشت برابر ذوب آهن خواهد بود.

 

با این حساب تراکتورسازی در هفته پانزدهم در تهران برابر نفت، هفته شانزدهم در اهواز مقابل فولاد خوزستان، هفته هفدهم در تبریز و در بازی بدون تماشاگر برابر ذوب آهن اصفهان و هفته هجدهم در انزلی برابر ملوان این شهر به میدان می‌رود.

 

شاگردان رسول خطیبی در سه بازی خارج از خانه و یک بازی در تبریز، از حضور انبوه تماشاگران خود محروم بوده و صدرنشین برای حفظ موقعیت خود در جدول روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت.

 

مضاف بر اینکه دو تیم از چهار بازی مدعی بوده و کار را برای تراکتورسازی دو چندان سخت می‌کنند.

 

تراکتورسازی در نخستین گام باید در تبریز استقلال تهران را مغلوب کند تا قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرده و چهار هفته نیز به دنبال تداوم صدرنشینی خود باشد تا در هفته نوزدهم به بازی پدیده در تبریز رسیده و انتقام شکست خود را در مشهد از این تیم بگیرد.

 

با احتساب تعطیلات نیم فصل و بدون در نظر گرفتن بازی تراکتورسازی با پدیده در جام حذفی که به میزبانی تیم تراکتورسازی است، هواداران این تیم دقیقا ۶۳ روز از دیدن بازی تیم خود در تبریز محروم هستند.

 

البته تیم تراکتورسازی در همین مدت زمان یک بازی در جام حذفی برابر پدیده مشهد در تبریز برگزار می‌کند و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.