کد خبر : 1760
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 - 8:25

اعلام حمایت شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان از دولت و دستگاه دیپلماسی

اعلام حمایت شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان از دولت و دستگاه دیپلماسی

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در قطعنامه پایانی خود ضمن حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور در فرایند مذاکرات هسته ای با ۱+۵، رفع همه جانبه تحریم های ظالمانه را خواستار شدند.

 راهپیمایی کنندگان روز ۱۳ آبان در قطعنامه پایانی خود تاکید کردند: ما شرکت کنندگان در این تجمع بزرگ عاشورایی رمز اقتدار نظام و ملت ایران در برابر نظام سلطه را پیروی از مکتب عاشورا و مقاومت و ایستادگی در برابر یزید زمانه یعنی آمریکا و قدرت های زورگوی ظالم و مستکبر می دانیم.

 شرکت کنندگان در راهپیمایی تاکید کردند ضمن حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور در فرآیند مذاکرات هسته ای با ۱+۵ و تاکید بر چارچوب ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به حق مسلم ملت غیرتمند ایران اسلامی، رفع همه جانبه تحریم های ظالمانه و یکطرفه علیه مردم ایران و مراقبت و هوشمندی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر توافقات احتمالی را از مطالبات جدی و قطعی خود می دانیم.

 در ادامه این قطعنامه تاکید شده ما به حامیان واقعی تروریسم، خشونت و افراطی گری و مدعیان دروغین حقوق ملت ها اجازه نخواهیم داد تا با ایجاد تبعیض و مانع تراشی و زیاده خواهی ها خللی در مسیر دستیابی به حقوق مسلم ملت ایران ایجاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.