کد خبر : 17795
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 9:53

اجرای پایلوت پروژه شهر هوشمند در تبریز

اجرای پایلوت پروژه شهر هوشمند در تبریز

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از آفاز طرح شاخص های شهر هوشمند در کلانشهر تبریز بصورت پایلوت خبر داد.

 

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از آفاز طرح شاخص های شهر هوشمند در کلانشهر تبریز بصورت پایلوت خبر داد.

به گزارش آی نیوز، احمد فیضی، رییس عامل سازمان در جلسه مشترک با نمایندگان شرکت موننکو ایران با اشاره بر لزوم طراحی شهرها به صورت هوشمند گفت: این سازمان گام های اساسی در هوشمند سازی شهر تبریز برداشته است و با فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای تحقق اهداف شهر هوشمند در تلاش است تا از قابلیت های منحصربفرد تبریز برای تبدیل به شهر هوشمند بهره ببرد.

همچنین نماینده موننکو ایران نیز در این دیدار با اشاره به پتانسیل های شهر تبریز در زمینه هوشمند خاطر نشان کرد: تبریز از قابلیت های بسیار بالایی برای هوشمند سازی برخوردار است و محورهای متعددی برای این فعالیت ها متصور است که حمل و نقل هوشمند، پارکینگ هوشمند، فضای هوشمند، روشنایی هوشمند، دفع زباله هوشمند و … از جمله های مواردی هستند که با مشارکت مدیران ارشد و شهروندان به راحتی در تبریز قابلیت اجرایی دارند.

نماینده شرکت موننکو گفت: این شرکت با فتخار تمام اعلام می کند که آماده اجرای پایلوت شاخص های شهر هوشمند به صورت کامل در برخی مناطق مستعد شهر تبریز است.

گفتنی است شرکت موننکو مهندسین مشاور موننکو ایران با ۴۴ سال سابقه در ارائه خدمات مهندسی، مشاوره‌ و نظارت در صنایع برق، نفت و گاز و پتروشیمی، مترو و راه آهن، مخابرات، دیسپاچینگ و اسکادا، آب و فاضلاب فعالیت می نماید و در زمینه های یادشده کارنامه قابل قبولی را دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.