کد خبر : 18003
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 10:31

آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور

آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور

استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین اطلاعات موجود استان آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در سطح کشور قرارگرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین اطلاعات موجود استان آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در سطح کشور قرارگرفته است . 

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح آخرین وضعیت استان در جذب تسهیلات اشتغال گفت: آذربایجان شرقى در طرح اعطاى تسهیلات اشتغال فراگیر که شامل واحدهاى صنعتى، تولیدى،کشاورزى و خدماتى در تمام مناطق جغرافیاى استان اعم از مناطق شهرى و روستایى و شهرک‌های صنعتى می‌شود توانسته است با تصویب ١٩۶ طرح تولیدى اشتغال‌زا به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال رتبه اول کشورى را در این طرح کسب کند .

وی با تأکید بر توجه به اجرای دقیق برنامه اشتغال فراگیر در سطح استان گفت: برنامه اشتغال فراگیر متمرکز بر توانمندسازی بنیه اقتصادی کشور از منظر تولید و بازار کار است که باقدرت در استان در حال اجرا است .

خدابخش اظهار کرد: سیاست‌های ملاحظاتى و طرح‌های اشتغال‌زای دستگاه‌های اجرایى و نهادهاى حمایتى و عمومى غیردولتی همسو با توسعه اقتصادی است که همه خود را موظف به اجرای دقیق این سیاست‌ها می‌دانیم و در همین راستا در استان آذربایجان شرقى پس از ابلاغ آیین‌نامه‌های مربوطه به هرکدام از طرح‌های اشتغال‌زا اقدام‌های عملیاتى و کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل و با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف آن‌ها اقدام شد .

وى خاطرنشان کرد: امیدواریم به همت کارآفرینان و بخش خصوصى توانمند این استان و استمرار همکارى بانک هاى عامل در این طرح‌ها شاهد استمرار این جایگاه تا اتمام نهایى طرح باشیم./ایسنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.