کد خبر : 1812
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 7:09

کریم باقری، شهردار تبریز و رئیس شورا تماشاگر ویژه بازی ماشین سازی

کریم باقری، شهردار تبریز و رئیس شورا تماشاگر ویژه بازی ماشین سازی

شهردار کلانشهر تبریز، رئیس شورای اسلامی شهر و کریم باقری تماشاگر ویژه دیدار ماشین سازی تبریز و شاهین کیش بودند.

 دکتر صادق نجفی به همراه دکتر شهرام دبیری و کریم باقری و جمعی از پیشکسوتان فوتبال تبریز از نزدیک نظاره گر بازی تیم ماشین سازی تبریز بودند.
در بازی روز پنج شنبه تیم ماشین سازی تبریز که با استقبال گسترده هواداران و پیشکسوتان ماشین سازی تبریز برگزار شد علاوه بر شهردار تعدادی از مسئولان شهری نیز حضور داشتند.
سعید حاجی زاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز، اکبر آقامحمدی معاون شهردار ، رحیمی رئیس مرکز سلامت شهرداری، افشین دبیری مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی، دکتر کوشافر رئیس هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی و پیشکسوت ورزش استان، رسول استاد اسدی و جواد صدقی پیشکسوتان و از اولین بازیکنان ماشین سازی به همراه جمعی دیگر از پیشکسوتان نظاره گر بازی تیم ماشین سازی تبریز بودند.
حضور شهردار، رئیس شورا و کریم باقری در بازی ماشین سازی تبریز شور و حال خاصی به سکوهای باغشمال داده بود و هواداران قدیمی ترین تیم ماشین سازی تبریز در طول بازی بارها به تشویق شهردار، کریم باقری و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پرداختند که با واکنش آنان به تشویق های تماشاگران ماشین سازی مواجه شد.
گفتنی است میهمانان ویژه بازی ماشین سازی در نیمه این مسابقه با حضور در رختکن تیم ماشین سازی تبریز با کادر فنی و بازیکنان ماشین سازی تبریز به گفتگو پرداختند.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.