کد خبر : 1815
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 10:05

کریم باقری: افول ماشین سازی به زیان فوتبال تبریز تمام شده است

کریم باقری: افول ماشین سازی به زیان فوتبال تبریز تمام شده است

اسطوره فوتبال کشورمان گفت: افول ماشین سازی در سالیان گذشته به زیان فوتبال تبریز تمام شده است و متاسفانه استعدادهای بومی فوتبال تبریز به هدر می روند.

 کریم باقری که همراه شهردار کلانشهر تبریز برای تماشای بازی ماشین سازی در ورزشگاه باغشمال حضور یافته بود اظهار داشت: تبریز همان شهری است که دهها بازیکن بزرگ را تحویل تیم ملی و تیم های بزرگ داده است اما متاسفانه در چند سال اخیر فوتبال بومی این شهر واقعا مهجور واقع شده است.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: کارشناسان و مسئولان باید بررسی کنند و ببینند چه شده است که فوتبال تبریز دیگر بازیکن به تیم ملی نمی دهد.
کریم باقری افزود: ماشین سازی و تراکتورسازی همانند استقلال و پرسپولیس در شمالغرب کشور رقیب هم بودند و رقابت این دو بال فوتبال شمالغرب کشور همواره علاوه بر اینکه نشاط بالایی در تک تک شهروندان ایجاد می کرد باعث پشتوانه سازی و کشف بازیکنان خوب و انتقال آنها به تیم های دیگر می شد اما متاسفانه شاهد تضعیف یکی از دو بال قدرتمند فوتبال تبریز شده ایم
دارنده رکورد سریعترین هتریک جهان با اشاره به اینکه در صورت تقویت ماشین سازی رقابت این دو تیم دوران طلایی فوتبال تبریز را رقم خواهد زد افزود: رقابت در ورزش همواره باعث کشف استعدادها و اعتلای باشگاهها می شود اما در سالیان اخیر با تضعیف یکی از دو قطب اصلی فوتبال تبریز یعنی ماشین سازی شاهدیم که رقابت فوتبالی در شهر به نوعی به فراموشی سپرده شده است.
اولین بازیکن ایرانی و آسیایی در لیگ برتر انگلیس با تاکید بر اینکه دربی ماشین تراکتور می تواند ۱۰۰ هزار هوادار سرخ و سبز تبریز را به یادگار بکشاند گفت: خوشبختانه در حال حاضر تیم تراکتورسازی با حمایت لشگر عاشورا در وضعیت ایده الی قرار دارد و تحویل مالکیت ماشین سازی به شهرداری تبریز نیز نوید بخش حضور قدرتمندانه این تیم در سطح اول فوتبال کشور می باشد.
بهترین هافبک آسیا در سال ۹۶ میلادی اظهار داشت: پشتوانه فوتبال شهرهای فوتبال خیزی مانند تبریز توجه به استعدادهای بومی است تا با پرورش آنها و تحویل آن به تیم های شهر و سایر تیم ها باعث افزایش انگیزه در جوانان برای فعالیت ورزشی شوند.
اسطوره فوتبال تبریز در پایان با اشاره به اینکه باشگاه ماشین سازی در سال جاری به بومی گرایی توجه خاصی نموده است گفت: لازمه تقویت این باشگاه در این برهه زمانی وجود اعتبار و بودجه کافی و توجه مسئولان می باشد تصریح کرد: اعضای شورای شهر، شهردار، اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه واقعا افراد ورزشی و آشنا به مسائل فوتبال هستند که این مسئله به نفع فوتبال تبریز تمام می شود.
گفتنی است کریم باقری به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در رختکن تیم ماشین سازی تبریز ضمن گفتگو با کادر فنی و بازیکنان ماشین سازی برای تیم ماشین سازی تبریز آرزوی موفقیت نمود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.