کد خبر : 1818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 6:22

رسول علیزاده به ماشین سازی پیوست

رسول علیزاده به ماشین سازی پیوست

 مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از عقد قرارداد این باشگاه با بازیکن توانمند و محبوب تبریزی خبر داد.

مهندس عیسی اکبر زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای تقویت تیم ماشین سازی تبریز و به دنبال مذاکره با این بازیکن ارزنده رسول علیزاده با عقد قرارداد رسمی به عضویت باشگاه ماشین سازی تبریز در آمد.
اکبرزاده اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای فصل فرصت بسیار اندکی برای جذب بازیکن داشتیم و از سوی دیگر تیم ماشین سازی نیاز به تقویت داشت بعد از جذب دروازه بان برای تیم ماشین سازی تبریز اکنون با عقد قرارداد با رسول علیزاده گام دوم را برای تقویت تیم برداشته ایم و انشالله سه چهار بازیکن دیگر نیز تا نیم فصل به جمع بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز خواهند پیوست.
اکبرزاده با اشاره به بازی تیم ماشین سازی تبریز در هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور در برابر هامون سازه اظهار داشت: رسول علیزاده نخواهد توانست در این دیدار برای ماشین سازی به میدان برود ولی امیدواریم با طی مراحل اداری و اخذ کارت بازی، وی از بازی آینده ماشین سازی در تیم حضور داشته باشد.
گفتنی است رسول علیزاده بازیکن تبریزی قبل از این در تیم های ماشین سازی دو فصل، شهرداری تبریز، گسترش فولاد بازیهای تاثیر گذاری را به نمایش گذاشته است.
این هافبک خوش تکنیک و هوشمند در تیم ماشین سازی تبریز با سرمربیگری رسول خطیبی جز بازیکنان اثرگذار و با تجربه تیم بود که نقش زیادی در کسب امتیازات حساس برای این تیم داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وکیلی ملکان چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۴۴

یاشاسین عیسی اکبرزاده یاشاسین رسول