کد خبر : 1844
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1393 - 5:04

افشاگری تکان دهنده نوری مالکی: باند بارزانی موصل را تحویل داعش داد

افشاگری تکان دهنده نوری مالکی: باند بارزانی موصل را تحویل داعش داد

 

 

 

آن‌ها با بیان اینکه داعش برای مبارزه با شیعیان به این شهر حمله کرده است از نیروهای ارتش خواسته‌اند تا هیچ مقاومتی در برابر داعش انجام ندهند و پس از این امر بوده است که گردان ۳ ارتش بدون هیچ مقاومتی از شهر عقب کشیده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از سرویس بین الملل «فردا»: «نوری المالکی» معاون رئیس جمهور عراق در اظهاراتی قابل توجه از وجود اسنادی مهم در مورد همکاری نیروهای کرد با تروریست‌های داعش برای سقوط شهر موصل خبر داد.
نخست وزیر سابق و معاون فعلی رئیس جمهور عراق حکومت اقلیم کردستان عراق را متهم به همکاری با داعش برای سقوط شهر موصل کرده و گفت: سندی در دست است که نشان می‌دهد این دولت کردستان بوده است که از ارتش عراق خواسته است تا در برابر داعش مقاومت نکرده و عقب نشینی کند.
وی ادامه داد: آن‌ها با بیان اینکه داعش برای مبارزه با شیعیان به این شهر حمله کرده است از نیروهای ارتش خواسته‌اند تا هیچ مقاومتی در برابر داعش انجام ندهند و پس از این امر بوده است که گردان ۳ ارتش بدون هیچ مقاومتی از شهر عقب کشیده است.
المالکی افزود: کرد‌ها با بیان اینکه این جنگ؛ جنگی نیست که ربطی به ما داشته باشد و جنگ کسانی دیگر است که نیازی به مداخله ما در آن وجود ندارد نفرات تحت امر خود را از جبهه مقابله با داعش عقب گردانده‌اند و این نیز باعث سکوت ۳۵ تا ۴۰ درصدی ارتش در برابر حمله داعش به موصل شده است.
به گزارش پایگاه خبری راست هابر ترکیه، وی همچنین با اشاره به شرایط فعلی و تلاش‌ها برای مقابله با داعش در موصل خاطرنشان کرد: اکنون اتاق فکر واحدی برای جلوگیری از هرگونه پیشروی احتمالی داعش در منطقه موصل شکل گرفته است اما در شرایط فعلی فرماندهان ارتش آمادگی لازم برای انجام عملیات در این منطقه را ندارند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.