کد خبر : 1887
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 11:28

باند سرقت در تبریز متلاشی شد

باند سرقت در تبریز متلاشی شد

 فرمانده انتظامی تبریز گفت: با همکاری شهروندان و تلاش ماموران کلانتری ۲۴ سردرود سارقان حرفه‌ای سابقه‌دار دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ نوروزی اظهار داشت: بر حسب گزارش شهروندان مبنی بر سرقت در چند روز گذشته، عوامل تخصصی کلانتری ۲۴ موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پس از جمع‌آوری اخبار و اطلاعات و شناسایی سارقان، بلافاصله از مقام قضایی کسب تکلیف شده و طی یک عملیات موفق سارق به هویت معلوم ساکن سردرود دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

نوروزی گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات مقدماتی مجددا با راهنمایی سارق دستگیر شده به محل دپو اموال مسروقه واقع در آدرس محل سکونت سارق دوم به هویت معلوم عزیمت کرده و در نهایت ضمن دستگیری سارق دوم موفق به کشف و ضبط مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین شدند.

وی افزود: مقادیر هنگفتی اموال مسروقه از قبیل ۱۲ عدد انواع ضبط و پخش خودرو، سه دستگاه موتورسیکلت، جک خودرو، ترانس برق، پمپ آب و باد، ترانس جوشکاری، چند حلقه لاستیک نو خودرو، سیم و کابل برق، چرخ‌های خیاطی، چند دستگاه دوربین عکاسی، کارت خوان بانک، مشعل شوفاژ و سایر اقلام دیگر از منزل وی کشف شد.

نوروزی گفت: سارقان به همه سرقت‌های اخیر اعتراف کردند و در این راستا تعداد بیش از ۱۰ فقره پرونده‌های سرقتی حوزه استحفاظی شناسایی و از مالباختگان دعوت شد تا پس از شناسایی اموال به همراه پرونده سارقان به پلیس آگاهی استان انتقال یابند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.