کد خبر : 1905
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 9:50

خطیبی چه نقشه ای برای نیم فصل دوم دارد

خطیبی چه نقشه ای برای نیم فصل دوم دارد

درحالی که تمرینات تیم فوتبال تراکتوزسازی تبریز از امروز آغاز خواهد شد رسول خطیبی با مسائل عدیده ای برای حفظ تیم تراکتورسازی در رده های اول جدول مواجه است.

 

اگر چه بازیکنان تراکتورسازی در ایام ده روز تعطیلی تیم به استراحت و تمدید قوا پرداخته اند اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این ده روز یکی از پرکارترین اوقات رسول خطیبی بوده است.

اینکه خطیبی چه برنامه و نقشه ای برای ادامه راه تا پایان فصل جاری دارد مشخص نیست اما آنچه که مشخص است تیم تراکتورسازی در این ۴۰ روز تحولی به خود خواهد دید.

خطیبی در طول کارنامه مربیگری خود نشان داده است که فردی نیست که اجازه دهد فرصت و زمان به هدر برود. به همین دلیل او می داند تعطیلات باقی مانده تا آغاز ادامه مسابقات فرصت مغتنمی برای تراکتورسازی است تا با حداکثر آمادگی در مسابقات حاضر شود.

از سوی دیگر هرچند عدم دعوت از چند بازیکن تراکتورسازی به اردوی تیم ملی شاید اجحافی در حق این تیم بود اما از سوی دیگر باعث خواهد شد رسول خطیبی با حضور تمامی شاگردانش برای ادامه مسابقات نقشه بکشند.

رسول خطیبی و تیم تراکتورسازی روزهای نفس گیری را در پیش رو دارند تا این فصل از مسابقات و همچنین مسابقات آسیایی را با سرافرازی به اتمام برسانند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خشکبار فرحی سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

ما از آقای خطیبی تشکر میکنیم که آذربایجانی بودنش را ثابت کرد. ولی خواهش میکنیم تک رو نباشند از اساتید موجود در فوتبال در خود تبریز ما کمک بگیرند . ما به صدر جدولی شدن نیاز داریم .با مصیبت فراوان بازیگرجذب میکنیم ولی متاسفانه براحتی از دست میدهیم. من این حقیقت را بگم بدتان نیایداین بازیگران درهر تیم(سپاهان،استقلال،و…)بودند حتماتاآخر لیگ در صدر جدول قرار داشتند.