کد خبر : 1907
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 10:54

دین محمدی: می‌توانم شهرداری تبریز را به لیگ برتر برسانم

دین محمدی: می‌توانم شهرداری تبریز را به لیگ برتر برسانم

سرمربی تیم فوتبال دانشجویان کشور با بیان اینکه توانایی رساندن تیم شهرداری تبریز را به لیگ برتر فوتبال دارد، گفت: رقابت‌های دانشجویی جهان در اردیبهشت بوده و ما از فروردین تمرینات تیم را آغاز می‌کنیم.

 

سیروس دین‌محمدی که یکی از کاندیداهای احتمالی هدایت تیم فوتبال شهرداری تبریز است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ۷ سال بهترین دوران فوتبال خود را در تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری طی کرده و حتی از تیم شهرداری تبریز به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه رسیدم و به نوعی مدیون فوتبال تبریز هستم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال می‌شوم که بتوانم برای فوتبال تبریز خدمتی کنم و در مورد شهرداری تبریز نیز باید بگویم که بازی این تیم برابر پارسه تهران را از نزدیک دیدم و این تیم توانایی صعود به لیگ برتر را دارد و فقط باید از لحاظ تاکتیکی و روحی – روانی روی این تیم کار کرد.

بازیکن سابق تیم تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در خود توانایی رساندن تیم شهرداری تبریز را به لیگ برتر احساس می‌کنم و این منوط به اعتماد مدیران این باشگاه بوده و قبلاً هم زمانی که بازیکن این تیم بودم یک بار توانستم با آقای ذوالفقارنسب تیم شهرداری را به رده بالاتر برسانم.

دین‌محمدی در مورد تداخل احتمالی مربیگری‌اش با هدایت تیم ملی دانشجویان گفت: رقابت‌های دانشجویی جهان در اردیبهشت بوده و ما از فروردین تمرینات تیم را آغاز می‌کنیم و هدایت تیم ملی دانشجویان هیچ تداخلی با بازی‌های تیم شهرداری تبریز نخواهد داشت.

بازیکن سابق تیم ماینس آلمان توضیح داد: ساختار باشگاه شهرداری تبریز با مدیریت سهرابی که از بازیکنان سابق این تیم و همبازی خود من بوده، در سطح کشور می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر باشگاه‌های ایران باشد.

دبیری دلسوز واقعی فوتبال تبریز است

بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و شهرداری تبریز در مورد کاندیدا شدن دبیری در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، تأکید کرد: وی در این چند سال خدمات فراوانی را جهت اعتلای فوتبال تبریز انجام داده و با هزینه شخصی بسیاری از تیم‌ها را پوشش داده و حتی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را نیز کسب کرده است.

وی بیان داشت: حضور شهرام دبیری در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور می‌تواند به تقویت فوتبال شمال‌غرب کشور منجر شود، اما با شناخت روحیه ایشان مطمئن هستم که وی برای تمام فوتبال ایران تلاش کرده و تبعیض بین مناطق قائل نخواهد شد.

به گزارش فارس؛ سیروس دین محمدی فوتبال خود را در تیم تراکتورسازی آغاز کرده و در سال ۱۳۷۱ با این تیم به عنوان سوم ایران دست یافت.

وی سابقه بازی در تیم‌های بانک تجارت تهران، استقلال تهران، شهرداری تبریز، پگاه گیلان و  ماینس آلمان را در کارنامه خود داشته و در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در بازی برابر تیم ملی آلمان در ترکیب ایران قرار داشت. دین‌محمدی در تیم منتخب نیم قرن فوتبال آذربایجان به عنوان هافبک چپ انتخاب شده بود.

وی در حال حاضر سرمربی تیم امید استقلال است که این تیم با ۵۳ امتیاز در رده دوم رقابت های لیگ امید های تهران قرار داشته و از مدعیان قهرمانی این رقابت ها به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.