کد خبر : 1933
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 9:54

فرار بازیکنان از تیم آبی تبریز/ ثابتی از گسترش رفت

فرار بازیکنان از تیم آبی تبریز/ ثابتی از گسترش رفت

مهدی ثابتی دروازه‌بان با تجربه و باسابقه گسترش فولاد تبریز که دیروز مدنظر حمید درخشان قرار داشت، در نهایت نمی‌ تواند سرخپوش شود.

 

مهدی ثابتی بعدازظهر دیروز و پس از اینکه باشگاه پیکان اعلام کرد رضایتنامه مسعود همامی را برای پرسپولیس صادر نمی‌ کند، با پیشنهاد سرخپوشان تهرانی مواجه شد. به بن بست خوردن انتقال همامی به پرسپولیس باعث شد تا مهدی ثابتی گزینه سرخپوشان برای حضور در این تیم باشد. اما همین مساله باعث شد تا ثابتی شبانه از گسترش فولادی ها خداحافظی کرده و به تهران بیاید.

 اما وقتی ساعتی پیش باشگاه پیکان موافقت خود را برای صدور رضایتنامه همامی در قبال دریافت مبلغی اعلام کرد، پرسپولیسی ها این مبلغ را به حساب باشگاه پیکان ریختند تا حضور ثابتی ۴۲ ساله در پرسپولیس به بن بست بخورد.

ثابتی در همین ارتباط گفت: پرسپولیسی ها با خود من تماس گرفتند و خواستار حضورم در این تیم شدند من هم شبانه از گسترش فولادی ها رخصت و رضایتنامه گرفتم و به تهران آمدم. اما حالا متوجه شدم که من را نمی‌ خواهند و با همامی به توافق رسیدند. به همین خاطر در حال حاضر از آنجا مانده و از اینجا رانده شدم.

ثابتی ادامه داد: البته پیکانی ها برای انتخاب جانشین همامی با من تماس گرفتند و شاید به پیکان بروم. هر چند که هنوز این انتخاب قطعی نیست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.