کد خبر : 19699
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 5:40

دستگیری سارق خانه باغ ها به ۳۰ فقره سرقت در آذرشهر

دستگیری سارق خانه باغ ها به ۳۰ فقره سرقت در آذرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: سارق حرفه‌ای خانه باغ‌های شهرستان آذرشهر با تلاش کارآگاهان پلیس دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

 سرهنگ یداله رستمی با اعلام این خبر اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ در شهرستان آذرشهر، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و نیز تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، یک متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند. 
وی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره سرقت خانه باغ اعتراف کرد که در بازرسی از مخفی‌گاه وی اموال مسروقه شامل دینام و مقادیری دیگر کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند همچنین  سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.