کد خبر : 19754
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 5:51

عملکرد عمرانی شهرداری تبریز در بودجه ۹۷

عملکرد عمرانی شهرداری تبریز در بودجه ۹۷

عملکرد عمرانی شهرداری تبریز در بودجه سال ۹۷ توسط محمد حسین اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در شورای شهر ارائه شد.

 

عملکرد عمرانی شهرداری تبریز در بودجه سال ۹۷ توسط محمد حسین اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در شورای شهر ارائه شد.

به گزارش آی نیوز، محمدحسین اسحقی در جلسه امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز، گزارش اجمالی عملکرد عمرانی شهرداری تبریز بر اساس بودجه ۹۷ را ارائه داد.

وی گفت: بخشی از پروژه‌هایی که در حال اجراست مربوط به پروژه‌های مصوب سال جاری و بخشی دیگر مربوط به پروژه‌های گذشته است که در حال اجراست.

وی میزان بودجه و اعتبار مصوب برای پروژه‌های عمرانی در سالجاری را یک هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تکمیل تالار شهرداری تبریز با عنوان تالار تبریز، تکمیل مرکز همایش‌های بین المللی تبریز و انعقاد قرارداد با بسیج و ارتش برای رفع نواقصات آن، تکمیل برخی‌ فازهای مقبره الشعرا، احداث پروژه اتوبان ولایت _تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر(عج)و افتتاح در روزهای آتی،ساماندهی ایستگاه‌های BRTو … از مهم ترین اقدامات انجام شده توسط شهرداری تبریز در حوزه عمرانی است.

اسحقی، ساماندهی ایستگاه‌های بی آر تی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تبریز دانست و افزود: اجرای کف پوش در ایستگاه‌های بی آر تی مسیر آبرسان تا چهارراه منصور از جمله اقدامات مهم شهرداری تبریز در سال اخیر بود و هشت ایستگاه نیز تا پایان سالجاری تجهیز و بازسازی می‌شود.

بر اساس گفته وی، معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال‌های آتی به رفع مشکل مسیرهای بی آر تی توجه ویژه خواهد کرد.

بر اساس گفته وی، تهیه نقشه جانمایی پارک‌ها، بوستان‌ها و جنگل‌کاری‌های تبری ، چک لیست و تهیه نقشه جانمایی‌ سرویس‌های بهداشتی در مناطق ۱۰ گانه تبریز، تهیه نقشه جانمایی اماکن ورزشی تبریز، توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی، افزایش تعداد زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی به بیش از ۲۲ مورد در آینده نزدیک، افزایش تولید و توزیع آسفالت با کیفیت در تبریز و … از دیگر موضوعاتی بود که به عنوان عملکرد شهرداری تبریز در حوزه عمرانی ارائه شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.