کد خبر : 1995
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 5:37

افول مستمر تبریز در شاخص‌های توسعه

افول مستمر تبریز در شاخص‌های توسعه

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم توجه به بحث توسعه و انتقاد از افول مستمر تبریز در شاخص‌های توسعه گفت: مشخصا در بحث ظرفیت‌های طبیعی و اکوتوریسم نیازی به هزینه‌های سنگین تملک نیست.

 

 

رسول درسخوان در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به لزوم توجه به بحث توسعه و انتقاد از افول مستمر تبریز در شاخص‌های توسعه به ارائه پیشنهاداتی برای بودجه تبریز در سال ۹۴ پرداخت.

 

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر لزوم رویکرد بودجه‌ای برای احیای جایگاه تبریز، از احیای بافت تاریخی، ظرفیت‌های طبیعی و اکوتوریسم و اقدامات اساسی برای ارتقای شاخص‌های سلامت شهروندان به عنوان محورهای پیشنهادی در بودجه شهرداری نام برد.

 

وی افزود: مشخصا در بحث ظرفیت‌های طبیعی و اکوتوریسم نیازی به هزینه‌های سنگین تملک نیست و با سرمایه‌گذاری ساده در این موارد، اهدافمان قابل تحقق هستند.

 

درسخوان با اشاره به لزوم احیای میدان صاحب‌الامر تبریز افزود: احیای فضای شهری و مطالعه و اجرای میادین اصلی شهری به منظور ایجاد مراکزی برای افزایش تعامل شهروندان با یکدیگر ضروری است.

 

دبیر شورای شهر تبریز با تاکید بر زحمات و فعالیت‌های دو شهردار گذشته برای جذب سرمایه‌گذاران به شهر تبریز گفت: در زمان هر دو شهردار تاکید کرده‌ایم که سرمایه‌گذاری نیاز به مطالعات وسیع، استراتژی و برنامه‌ریزی دارد.

 

 وی افزود: در این مورد لازم است طرح جامع سرمایه‌گذاری تدوین و از کارشناسان این حوزه در سطح کشور استفاده شود.

 

درسخوان گفت: برای حصول به اهدافمان لازم است مدیریت شهری دانش بنیان و علمی پیش رود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.