کد خبر : 1996
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 5:50

امسال۶ تورنمنت بین‌المللی ورزشی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

امسال۶ تورنمنت بین‌المللی ورزشی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

 استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای سال ۱۳۹۴‌، شش تورنمنت بزرگ ورزشی و بین‌المللی در آذربایجان ‌شرقی برگزار خواهد شد و یکی از این رویدادها رقابت‌های کشتی بین‌المللی است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده ‌در دیدار رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ‌‌با بیان اینکه کشتی آذربایجان‌شرقی را با رقابت‌های بین‌المللی احیا می‌کنیم، افزود: ‌کشتی با گذشته آذربایجان‌شرقی عجین شده و ظرفیت‌های استان در چند سال اخیر با وجود قهرمانان بزرگی همچون پرویز هادی و یونس سرمستی در حال احیا شدن است و به دوران شکوه و اقتدار خویش بازگشته است.

 

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: برای سال ۱۳۹۴، شش تورنمنت بزرگ ورزشی و بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد و یکی از این رویدادها رقابت‌های کشتی بین‌المللی است.

 

وی تصریح کرد: با برگزاری رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی در استان و تبریز به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این رقابت‌ها شور و نشاط و شعف خاصی در جامعه ایجاد می‌کند و اثرات بسیاری حتی در مسائل اقتصادی و خصوصا سیاسی دارد.

 

جبارزاده افزود: آذربایجان‌شرقی در سال ۱۳۹۴ آمادگی برگزاری هر مسابقه‌ای اعلامی از سوی فدراسیون را دارد و میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های کشتی خواهیم بود.

 

در این دیدار رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ‌نیز گفت: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های پیشرو در کشتی آزاد و فرنگی و در سال ۱۳۹۳ به عنوان پدیده جدید کشتی پهلوانی معرفی شده است.

 

وی افزود: ظرفیت کشتی استان بالاست و نگاه ویژه‌ای به کشتی استان از سوی مسئولان وجود دارد و میزبانی‌های مهم کشوری و بین‌المللی نیز مد نظر فدراسیون است که به هیئت کشتی استان واگذار شود.

 

سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت‌های استاندار آذربایجان‌ شرقی و معاونان از کشتی آذربایجان‌شرقی موجب شده تا کشتی استان در روزهای اوج قرار گرفته و شاهد درخشش‌های پی در پی خصوصا افتخارآفرینی پرویز هادی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و کشتی پهلوانی و عنوان پهلوان ایران در سال ۱۳۹۳ باشیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.