کد خبر : 2046
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 4:49

عاشقان محمد(ص) در تبریز به حرکت درآمدند

عاشقان محمد(ص) در تبریز به حرکت درآمدند

 

 

 

مردم آذربایجان به ویژه تبریز در اعتراض به کاریکاتور پیامبر اعظم در نشریه فرانسوی که در آن به مقدسات اسلام و پیامبر توهین شده است، تجمع و تظاهرات کردند.

 

نمازگزاران تبریزی ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به کاریکاتور اهانت به مقدسات و وجود مقدس اشرف مخلوقات حضرت خاتم‌الانبیاء پیامبر مهربانی و رحمت از مصلای حضرت امام خمینی(ره) تا میدان ساعت این شهر تظاهرات و راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از این اقدام آمریکایی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در این تجمع عظیم، مردم تبریز با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود و مرگ بر وهابیت و لبیک یا رسول‌الله به کاریکاتور علیه مقدسات مسلمانان و پیامبر نور و رحمت اعتراض کردند.

در این راهپیمایی و تظاهرات که آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و روحانیون و جمعی از مسئولان حضور داشتند، مردم تبریز با غیرت دینی مثال زدنی خود فریاد لبیک یا محمد(ص) سر دادند.

، عاشقان محمد(ص) در این راهپیمایی اعلام کردند، عزت و شرف ما مسلمانان در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله بوده و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود و حاضرند مال و جان خود را در راه پیامبر رحمت و مهربانی فدا کنند.

مردم تمام شهرهای استان آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام راهپیمایی کردند.

مردم ولایت‌مدار و با غیرت دینی آذربایجان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله برخورد قاطع و هوشمندانه مسلمانان جهان با توطئه غرب، وحدت و انسجام اسلامی و تبدیل کردن تهدیدات دشمن واحد را به فرصت‌های طلایی خواستار شدند.

هفته‌نامه کاریکاتور فرانسوی «شارلی ابدو» در دو نوبت اقدام به انتشار کاریکاتورهایی اهانت‌آمیز در مورد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) کرده و خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

این نشریه که در خود کشور فرانسه نیز محبوبیت چندانی ندارد، سابقه طولانی در اهانت به مقدسات ادیان الهی داشته که مورد اعتراض مردم آزادیخواه جهان قرار گرفته است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.