کد خبر : 2048
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 5:26

سرمربی عراق: این پیروزی هدیه خدا به مردم جنگ‌زده عراق بود

سرمربی عراق: این پیروزی هدیه خدا به مردم جنگ‌زده عراق بود

سرمربی تیم ملی عراق گفت: چون تیم بزرگ ایران را در جام ملت‌های آسیا حذف کردیم برای تیم خودمان هم شانس قهرمانی قائل هستیم.

راضی شنیشل سرمربی تیم عراق در نشست خبری بعد از بازی با ایران اظهار داشت:‌اول از همه باید بگویم داور هم جزئی از فوتبال است و اشتباهات داوری در هر مسابقه‌ای پیش می‌اید. داور بازی امروز در طول بازی حتی تصمیمات سخت‌گیرانه‌ای هم علیه ما داشت و برخی از بازیکنان ما دو کارته شدند.
وی در خصوص نقاط ضعف تیم خود گفت: بعد از اینکه جلو می‌افتادیم در باد شادی می‌خوابیدیم در حالی که اعتقاد دارم باید در ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه برنده می‌شدیم. البته در ضربات پنالتی هر دو گلر اشتباه داشتند ولی در مورد نتیجه بازی هم بازیکنان دو تیم اشتباهاتی از خود نشان دادند.
سرمربی عراق در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران تاکید کرد:‌شنیدم بعد از بازی مردم عراق به خیابان‌ها ریختند در حالی که کشور ما یک کشور جنگ‌زده است شادی جدیدی را تجربه کرده است. من این برد را به آنها تقدیم می‌کنم و فکر می‌کنم این پیروزی دراماتیک بود تا شرایط جنگ را فراموش کند. آنها زیر حملات بمب و موشک هستند ولی امروز این برد باعث خوشحالی آنها شد. به نظر من این برد هدیه خدا بود به همه هواداران تیم ملی ما که تا لحظه آخر تیم را تشویق کردند.
وی در مورد شرایط بازی خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارم و برای همین در زمین به برخی بازیکنان تذکر می‌دادم و خوشبختانه امروز شرایط خوبی رقم خورد و امیدوارم در آینده از این هم بهتر شویم.
شنیشل در پاسخ به این سؤال که آیا پیروزی بر ایران را یک پیروزی سیاسی می‌داند، اظهار داشت: من مربی فوتبال هستم و فقط به فوتبال فکر می‌کنم نه مسائل سیاسی و به ماجراهای دیگر کاری ندارم و به آنها ورود نمی‌کنم اما نمی‌خواهم موضوعی را به چیز دیگر مربوط کنم.
وی ادامه داد: از اینکه بازیکنام بعد از گلی که خوردیم به بازی برگشتند واقعا خوشحالم و در ادامه بازی هم با آرامش بازی را ادامه دادیم و نتیجه هم گرفتیم.
سرمربی تیم ملی عراق در مورد اینکه آیا تیمش را از شانس‌های قهرمانی می‌داند یا نه، گفت: به نظر من کره جنوبی، ژاپن و استرالیا شانس‌های قهرمانی هستند اما ما هم تیم بزرگ ایران را حذف کردیم و به همین دلیل برای تیم خودمان هم شانس قهرمانی قائل هستیم اما زمان کمی تا بازی با کره جنوبی داریم و باید ریکاوری هم انجام دهیم. البته چند بازیکن محروم در این بازی در تیم خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.