کد خبر : 2060
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 8:23

بازدید شهردار تبریز از پروژه های عمرانی منطقه ۵

بازدید شهردار تبریز از پروژه های عمرانی منطقه ۵

 شهردار کلانشهر تبریز از ۳ پروژه  مهم عمرانی شهرداری منطقه پنج تبریز بازدید کرد .

 دکتر صادق نجفی از نزدیک در جریان آخرین مراحل اجرای پروژه های باند کند رو شمالی جاده تهران ، مسیر گشایی ۳۵ متری مصلی به میدان بسیج و پارک نیاوران قرار گرفت .
وی از شهرداری منطقه پنج به عنوان یکی از مناطق مهم و تاثیر گذار کلانشهر تبریز یاد کرده و با بیان اینکه مهمترین ورودی تبریز و شهرک های جدیدالاحداث در حوزه استحفاظی این منطقه قرار گرفته اند گفت : منطقه پنج با مدیریت جهادی  و پشت کار شهردار و مدیرانش در تمامی زمینه ها از فعالیت و رشد چشم گیری برخوردار است.
دکتر نجفی ضمن ابراز خرسندی از سرعت بالای اجرای پروژه های عمرانی این منطقه اظهار داشت : با بهره برداری از باند کندرو شمالی جاده تهران شاهد ساماندهی و ایجاد تغییرات اساسی در ورودی شرق تبریز خواهیم بود.
شهردار تبریز حجم کارهای انجام یافته در این پروژه را در مدت زمان کمتر از یک سال را غیر قابل مقایسه با گذشته توصیف کرده و گفت : با افتتاح این پروژه وعده ساماندهی ورودی شرق تبریز در دوران چهارمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز تحقق می یابد .
وی  همچنین با اشاره به  ضرورت مسیر گشایی  ۳۵متری کوی مصلی به میدان بسیج که شهرک مرزداران را از بن بست شدن خارج می کند افزود: این پروژه قطعاً در رونق اقتصادی مرزداران ونیاوران نقش اساسی خواهد داشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.