کد خبر : 20685
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 5:47

انتخاب عنوان شهید باکری برای فرودگاه ارومیه مطالبه ای مردمی است

انتخاب عنوان شهید باکری برای فرودگاه ارومیه مطالبه ای مردمی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انتخاب عنوان شهید باکری برای فرودگاه ارومیه مطالبه ای مردمی است.

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی اظهار کرد: انتخاب عنوان شهید باکری برای فرودگاه ارومیه خواسته آحاد مردم به ویژه خانواده شهداست ولی متاسفانه در این زمینه تاکنون قدمی برداشته نشده است.
وی با اشاره به اینکه در سایر مناطق کشور برخی اماکن عمومی به نام این سردار رشید اسلام نامگذاری شده است، ادامه داد: بنابراین مردم سایر استان ها بیشتر از مردم ما ایشان را می شناسند که چنین وضعیتی زیبنده استان شهیدپرور آذربایجان غربی نیست.
این مسئول با بیان اینکه رسانه های جمعی اعم از مکتوب، مجازی و … باید این موضوع را مطرح کرده و تا عملیاتی شدن، آن را مطالبه کنند، اظهار کرد: اماکن عمومی بزرگ و پرتردد در سراسر کشور به اسم افراد نام آور و غرورآفرین مزین شده ولی این موضوع در ارومیه مغفول واقع شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه به هر بهانه ای برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای بزرگ کشورمان گام برداریم، اظهار کرد: اقداماتی از این دست حداقل ترین کاری است که می توانیم در حق شهدا و خانواده بزرگوارشان انجام دهیم.
سرایی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم بر ضرورت برگزاری مراسم های باشکوه به مناسبت این ایام تاکید کرد و بیان داشت: دهه فجر امسال باید متفاوت از سال های گذشته باشد تا دشمنان برای همیشه از ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناامید شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.