کد خبر : 20686
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 5:50

اجازه نمی‌دهیم پروژه‌های استان دچار کندی یا توقف شود

اجازه نمی‌دهیم پروژه‌های استان دچار کندی یا توقف شود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان در مقطع کنونی، تزریق امیدواری به جامعه است، گفت: باید در عمل مردم را نسبت به بهبود وضعیت امیدوار کنیم تا زمینه مشارکت و رضایت‌مندی عمومی فراهم شود.

 

 محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان، با اشاره به اینکه شوراها بهترین سازوکار مردم‌سالاری و موثرترین شکل دموکراسی هستند، افزود: برای حل مشکلات استان مصمم به استفاده از نظرات نخبگان و تشکیل شورای راهبردی هستیم و شوراهای اسلامی نیز به عنوان نهاد قانونی و پاسخگو در کنار مسئولان اجرایی خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای تحقق توسعه، مردم هم باید توسعه‌طلب باشند، گفت: امروز باید دل‌ها را به هم نزدیک کنیم و هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت می‌کند باید مورد احترام قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه استان ما به‌رغم قابلیت‌های فراوان در جایگاه شایسته خود قرار ندارد، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، کمبود زیرساخت‌های ارتباطی و مواصلاتی است که ما این موضوع را جزو اولویت‌های اصلی استان در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید به دنبال مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های کلان باشیم، افزود: حتی پروژه‌های عمرانی نیز در صورت مشارکت سرمایه‌گذاران با سرعت و کیفیت بیشتری اجرا می‌شوند.

پورمحمدی همچنین با تأکید بر اینکه باید در دوره کوتاه مسئولیت بتوانیم آثاری ماندگار از خود بر جای بگذاریم، افزود: شاید هر یک از ما نتوانیم در دوران مسئولیت خود همه پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم اما می‌توانیم برخی از غفلت‌های گذشته را جبران کنیم.

وی با اشاره به تعامل نزدیک مسئولان اجرایی با نماینده ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلس و لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها، گفت: تا جایی که در اختیارات استان باشد اجازه نمی‌دهیم پروژه‌های استان دچار کندی یا توقف شود.

اعضای شورای اسلامی استان نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف استانی پرداختند.

گفتنی است شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی ۷ هزار عضو دارند و این استان در شورای عالی استان‌ها نیز سه نماینده دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.