کد خبر : 2069
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 9:32

کشته شدن ۴ معلم در جاده اهر ـ تبریز

کشته شدن ۴ معلم در جاده اهر ـ تبریز

 در برخورد یک دستگاه روا با یک دستگاه اسکانیا در جاده اهر ـ تبریز سه راهی شهرک، ۴ نفر از سرنشینان روا که گفته می‌شود از کارکنان آموزش و پرورش و معلم هستند کشته شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ۳ مورد تصادف صبح امروز از جاده اهر ـ تبریز به اورژانس گزارش شده که این تصادفات ۵ فوتی و ۶ مصدوم به جا گذاشته است.

وی افزود: ساعت ۴:۴۰ دقیقه صبح امروز در سه راهی ورزقان دو دستگاه پژو واژگون شد که سه نفر مصدوم شدند و توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

حسینقلی‌زاده اضافه کرد: در حادثه دیگر در جاده اهر‌ ـ تبریز دو دستگاه پژو پارس با مینی‌بوس برخورد کرده که سه مصدوم بر جای گذاشت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز در سه راهی شهرک در جاده اهر ـ تبریز یک دستگاه روا با یک دستگاه اسکانیا برخورد کرده که پنج فوتی برجای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان ـ تبریز/ برخورد ۱۵ دستگاه

 وی از بروز تصادف زنجیره‌ای دیگری خبر داد و گفت: این تصادف زنجیره‌ای در اول اتوبان تبریز ـ زنجان به وقوع پیوست.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تعداد خودروهایی این تصادف را بیش از ۱۵ دستگاه اعلام کرد و گفت: این تصادف زنجیره‌ای نیز باعث فوت یک نفر و ۶ نفر مصدوم به جا گذاشت.

حسینقلی‌زاده تاکید کرد: رانندگان باید قوانین رانندگی را رعایت کرده و هنگامی صدای آژیر آمبولانس را می‌شنوند خودرو را به سمت راست جاده هدایت کرده و راه را جهت عبور سریع آمبولانس و خودروهای امدادی اورژانس تسهیل و بازگشایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس‌های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت‌های پزشکی مسیرگشایی کنند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.