کد خبر : 2070
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 9:38

بنده به نمایندگی مردم آذربایجان شرقی از فعالیت مدیران تشکر می‌کنم

بنده به نمایندگی مردم آذربایجان شرقی از فعالیت مدیران تشکر می‌کنم

 استاندار آذربایجان‌شرقی از عملکرد مدیران استان در یک سال گذشته دفاع کرد و گفت: مدیران باید کارنامه عملکرد خودشان را بیان کنند و در این زمینه تقویت ارتباط با رسانه‌ها ضروری است.

 اسماعیل جبارزاده صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرا رسیدن دهه‌ فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام یک تقویم کاری برای مسئولان و مدیران است که می‌توانند در این ایام میزان کارکرد خود را در طول یک سال بسنجند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حداکثری مردم ضروری است، افزود: مدیران در زمینه برپایی این راهپیمایی نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دیدار با مقام معظم رهبری طبق سنوات گذشته انجام می‌شود و در این دیدار که در روز ۲۹ بهمن صورت می‌گیرد مدیران هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

جبارزاده بیان کرد: اتفاق مهمی نیز در اسفند ماه صورت خواهد گرفت که برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی کشور در استان است و باید با تدارک برنامه‌های مناسب زمینه برگزاری این مسابقات به صورت شایسته فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت مدیران در استان طی یک سال گذشته یادآور شد: مدیران ارشد استان فعالیت خوبی داشته‌اند و عموما در سطح کشور دارای رتبه‌های خوبی هستند که بنده به نمایندگی از مردم استان از فعالیت مدیران تشکر می‌کنم.

مدیران کارنامه عملکردشان را بیان کنند

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دولت کنونی فشار زیادی را ناشی از مشکلات دولت قبلی متحمل می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود کمبودهای فراوان در انجام وظیفه فعال هستیم و باید کارنامه عملکرد خودتان را بیان کنید و شخص رئیس جمهور نیز بر این مسئله تاکید دارد.

ضرورت تقویت ارتباط مدیران با رسانه‌ها

جبارزاده یادآور شد: از ایام دهه فجر برای بیان عملکرد دستگاه‌های استان استفاده شود و در این زمینه تقویت ارتباط با رسانه‌ها ضروری است.

مدیران به مردم بپیوندند

وی خواستار حضور مدیران در مساجد و محلات شد و گفت: از فرصت افتتاح پروژه‌ها و حضور در مساجد و اجتماعات برای بیان خدمات دولت استفاده کنید.

فعالیت منطقه ویژه علم و فناوری در ۱۷ شهرستان آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه تصویب منطقه ویژه علم و فناوری در آذربایجان‌شرقی را فرصتی ویژه برای صنعت و اقتصاد استان برشمرد و گفت: این منطقه در ۱۷ شهر استان علاوه بر تبریز فعال خواهد بود و مراکز دانش بنیان می‌تواند نجات بخش صنعت استان باشد.

کاهش زمان جلسات و کاربردی کردن آنها

جبارزاده، با اشاره به تعدد جلسات مدیران در استان گفت: هر چند از تعدد جلسات شاکی هستیم ولی تعداد جلسات ملاک ارزیابی بوده و با این حال نیز در برگزاری بسیاری از جلسات از برنامه عقب هستیم.
وی یادآور شد: با کاهش زمان جلسات و کاربردی کردن آنها و اصلاح ساختار اداری می‌توان جلسات زاید را حذف کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.