کد خبر : 2091
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1393 - 9:51

بزرگترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران در تبریز برگزار می شود

بزرگترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران در تبریز برگزار می شود

بزرگترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران در گرامیداشت یوم اله ۲۹ بهمن برای اولین بار در تبریز

 بزرگترین مسابقه شطرنج همزمان تاریخ ورزش کشور توسط استاد بزرگان شطرنج ایران، آقایان احسان قائم مقامی و اصغر گلی زاده با حمایت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز  در گرامیداشت یوم اله ۲۹ بهمن برگزار خواهد شد.
شهرداری تبریز همزمان با دهه مبارک فجر با حمایت از برگزاری بزرگترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران که مصاف همزمان استاد بزرگان کشور آقایان احسان قائم مقامی و اصغرگلی زاده با ۷۰۰ شطرنج باز ، علاوه بر گرامیداشت یوم اله ۲۹ بهمن گامی در جهت گسترش ورزش همگانی در‌بین همشهریان گرامی‌و آشنایی بیشتر جوانان با ورزش فکری شطرنج برمی دارد.
یوم اله ۲۹ بهمن یکی از افتخارات مردم شریف آذربایجان در مبارزات انقلابی برای سرنگونی حکومت شاهنشاهی می باشد، مردم همیشه در صحنه آذربایجان همیشه نشان داده اند که در مبارزات انقلابی علیه طاغوت پیش قدم بوده اند و با قیام خونین خود در ۲۹ بهمن گام مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی برداشتند، مبارزاتی که باید همیشه گرامی داشته شود.
با اختصاص یکی از بزرگترین سالن های ورزشی تبریز به این برنامه که با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان همراه بود  اولین دیگری این بار در ورزش کشور رقم زده و شاهد درخشیدن نام تبریز در ورزش کشور خواهیم بود که میتواند با پوشش تصویری از سوی شبکه های تلوزیونی و رسانه های خبری مختلف نقش مهمی در شناساندن تبریز و مبارزات انقلابی مردم شریف این دیار به هموطنان عزیزمان داشته باشد.
برگزاری این مسابقه بزرگ از سوی دو ملی پوش با تجربه تیم شطرنج شهرداری تبریز افتخاری دیگر برای ورزش آذربایجان می باشد، که میتواند با قهرمانی شطرنج بازان تبریزی در لیگ برتر و حضور در مسابقات شهرهای جهان که سال آینده به میزبانی کشور امارات و با حضور کلانشهر های ۴۰ کشور دنیا در شهر ابوظنی برگزار خواهد شد تکمیل گردد.
۲۹ بهمن ماه سالجاری در مصافی جالب دو استاد بزرگ تیم شهرداری تبریز با ۷۰۰ نفر بصورت همزمان رقابتی خواهند داشت که حدود ۱۵ساعت طول میکشد و رکوردی جدید در ورزش کشور قلمداد می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.