کد خبر : 2093
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1393 - 10:22

انتخاب اثر استاد دانشگاه تبریز در جشنواره بین المللی فارابی

انتخاب اثر استاد دانشگاه تبریز در جشنواره بین المللی فارابی

در هفتمین جشنواره بین‌المللی فارابی، اثر “رسول زوارقی“، عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز به عنوان آثار برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

 در این جشنواره اثر عضو هیات علمی دانشگاه تبریز، تحت عنوان” ترسیم و تفسیر ساختار فکری در علوم جمهوری اسلامی ایران(۱۹۹۰-۲۰۰۹)، بررسی انتقادی” در بخش فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و کتابداری به عنوان برتر انتخاب و لوح افتخار وزیر علوم تحقیقات و فناوری را کسب کرد.

در بخشی از لوح سپاس و افتخار دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وی آمده است: دانش رکن اصلی پیشرفت جوامع بشری است و تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند حرمت نهادن به همت و حریت پژوهشگرانی است که پژوهش اصیل را برای تولید دانش مفید به انجام می رسانند. تجربه تاریخی و حیات کنونی ایران اسلامی آشکار می سازد که برخورداری ایرانیان از سرچشمه های تفکرساز سرشار از خداباوری و خودباوری و خردمندی و اعتدال موجب پیشتازی آنان در برهه های رونق دینداری و تمدن سازی بوده است. به پاس پیشگامی و موفقیت جنابعالی در خلق اثر پژوهی و کسب رتبه سوم جوان در گروه فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی وکتابداری هفتمین جشنواره بین المللی فارابی این لوح افتخار به شما پژوهنده ارجمند تقدیم می شود.

 اجرای یک طرح تحقیقاتی، چاپ ۳۷ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی، ارایه ۱۹مقاله در همایش های ملی و بین المللی، کسب رتبه پژوهشگر جوان برتر دانشگاه در سال ۱۳۸۶ و مدیر گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه از جمله سوابق علمی و اجرایی این عضو هیات علمی دانشگاه است.

هفتمین جشنواره فارابی با تقدیر از ۴۰ اثر برگزیده در ۱۲ بخش روز گذشته با حضور حسن روحانی رئیس جمهور، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین حوزه علم و فناوری کشور در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.